دولت آمریکا با ترور سردار سلیمانی تجاوز بزرگی به قواعد حقوق بین الملل مرتکب شد

به گزارش ایسنا، متن پیام سید ابراهیم امینی به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

شهادت مجاهد خستگی ناپذیر جبهه‌های جنگ و قهرمان مبارزه با تروریسم، سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس را به خانواده، همرزمان و دوستداران ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

شهادت محصول دل سپردگی مالک اشتر زمان به عالمی فراتر از خاک بود و به راستی که چه خلعتی جز شهادت برای او زیبنده بود… .

دولت آمریکا با هدف قرار دادن و ترور سرلشکر سلیمانی به عنوان مؤثرترین نیروی مبارزه با داعش، النصره، القاعده و فرمانده ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران که از سوی فرمانده نظامی ارشد و رسمی کشور میزبان نیز همراهی می‌شده، با نقض آشکار تعهدات بین المللی خود، تجاوز بزرگی به قواعد حقوق بین الملل مرتکب شده است.

بی شک، یاد و خاطره این شهید والا مقام نزد تمام ایرانیان پاک نهاد و وطن دوست؛ با هر گرایش، باور و اعتقادی، مانا و جاودان است. او رزمنده‌ای بود که جز دفاع از میهن و مبارزه با جهانیان و تروریست ها، وظیفه دیگری برای خود متصور نبود و عاقبت، جان پاک را در این مسیر و در راه باورها و اعتقادات خویش، تقدیم حق نمود. چنین انسانی به حق شایسته جاودانگی است.»
 

انتهای پیام

توقیف ۴۳ تن تخم مرغ در مرز خسروی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دو =

دکمه بازگشت به بالا