هیأت‌های اجرایی در این دوره نظارت استصوابی داشتند


هیأت‌های اجرایی در این دوره نظارت استصوابی داشتند

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: مجلس باید با حاکمیت مردم باشد اما متاسفانه با هیأت‌های اجرایی اتفاقات طور دیگری رقم خورد و باید گفت در این دوره هیأت‌های اجرایی نظارت استصوابی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا داریوش قنبری در هجدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه این کنگره را با شعار مجلس در رأس امور آغاز می‌کنیم، گفت: اتفاقات مجلس هفتم تا به امروز این نهاد را از رأس امور انداخته است، امروز طیف اصولگرایی می‌خواهد جا بیاندازد که اتفاقات در مجلس دهم بر عهده اصلاح‌طلبان است.

وی ادامه داد: این سخنان در حالی است  که اکثریت در دست  این جریان بوده و این دوره اصلاح‌طلبان تعدادشان بیشتر شده نه اینکه اکثریت با آن‌ها باشد.

این عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری ادامه داد: اکثریت از مجلس هفتم تا به امروز با اصولگرایان است، درست است که ۳۰ نماینده تهران اصلاح‌طلب هستند اما در نظر داشته باشید مجلس ۲۹۰ نماینده دارد.

وی تاکید کرد: هدف حزب مردم سالاری این است که مجلس باید با حاکمیت مردم باشد اما متاسفانه با هیأت‌های اجرایی اتفاقات طور دیگری رقم خورد و باید گفت هیأت‌های اجرایی نظارت استصوابی داشتند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: لازمه ثبات جمهوری اسلامی یک انتخابات پرشور است و امیدوارم مسئولان به این فکر باشند.

باید از برجام به عنوان یک نتیجه بزرگ دیپلماتیک حمایت و حفاظت شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا