از "کتمان حقیقت در ماجرای بوی نامطبوع تهران" تا "خبرهای خوش برای پرستاران"

به گزارش ایسنا، برخی از مهم‌ترین عناوین خبری تحریریه اجتماعی ایسنا در روز یکشنبه _هشتم دی ماه در پی می‌آید که با کلیک بر روی تیتر خبرها می‌توانید به متن کامل آن دسترسی داشته باشید:

هاشمی: سرانه‌ محیط زیستی و حمل و نقل عمومی تهرانی‌ها در بودجه ۹۹ در حد صفر است

رییس شورای شهر تهران با انتقاد از آنچه که “بی‌مهری دولت به حمل و نقل عمومی در بودجه سال ٩٩ به‌رغم مشکلات آلودگی هوا و ترافیک و …. پایتخت” خواند، گفت: سرانه محیط زیست و سهم حمل ونقل عمومی در بودجه سال آینده در حد صفر است.

هزینه میلیاردی هر روز تعطیلی پایتخت /قطارهای مترو تهران به هشتگرد می‌روند؟

رئیس شورای شهر تهران از درخواست دولت برای اداره‌ متروی گلشهر توسط شهرداری خبر داد و گفت: اداره این خط نیاز به یارانه دولتی دارد.

گاز “رادون” مهمان ناخوانده خانه‌ها + هشدار وزارت بهداشت

مدیر اعتماد نو به نقل از برنامه بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت، تنفس گاز رادون در افراد غیر سیگاری را اولین عامل موثر در بروز سرطان ریه خواند و گفت: گاز رادون به طور معمول آلوده کننده هوای آزاد نیست و موضوعی که می‌تواند سبب نگرانی باشد، تجمع گاز رادون در اماکن سر بسته مانند منازل است.

آخرین وضعیت پرداخت بدهی‌های بیمه سلامت / ارزیابی وسع ۱۶۵ هزار خانوار برای بیمه اجباری

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به آغاز ارزیابی وسع با تلاش وزارت رفاه اعلام کرد که تاکنون یک میلیون نفر درخواست ارزیابی وسع داده‌اند که از این تعداد اطلاعات ۱۶۵ هزار خانوار به ما ارایه شده است.

از حذف «قاصدک» تا استخدام ۹۵۰۰ پرستار جدید

معاون پرستاری وزیر بهداشت در آستانه روز پرستار از پرداخت بخشی از معوقات پرستاران، انجام فرایند جذب ۵۰۰۰ نیروی جدید پرستاری و قول وزیر بهداشت برای جذب ۴۵۰۰ نیروی جدید در اسفند ماه خبر داد.

مرگ پاراگلایدر سوار در ارتفاعات لنده
هم اکنون بخوانید

آخرین وضعیت بروز آنفلوآنزا در کشور / ۴ فوتی در هفته گذشته

رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به روند کاهشی بروز آنفلوآنزا در کشور، ‌ آخرین آمار ابتلا به این بیماری‌ را تشریح کرد.

چرا فضای مجازی برای جوانان جذاب است؟

مدیرعامل انجمن فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان معروف دنیای حقیقی در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنندگان زیادی دارند، گفت: زمانی که مردم نمی‌توانند در رسانه‌های رسمی حضور داشته باشند و خودشان را معرفی کنند، فضای مجازی می‌تواند برای مردم به ویژه جوانان محیطی جذاب باشد.

اندر خم‌ یک لایحه «کودکانه»

لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان که حدود ۱۲ سال پیش به منظور ایجاد تحول در بحث حقوق کودک تدوین شد، همچنان در مسیر پرتلاطم خانه ملت و شورای نگهبان دست به دست می‌شود؛ به طوری که نمایندگان مجلس چندی پیش به منظور تامین نظر شورای نگهبان بار دیگر این لایحه را بررسی و اصلاح کردند.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی در ۱۰ دی ماه خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان از بهمن ماه آغاز شود و تا تابستان ادامه داشته باشد تا بتوانیم معلمان جدید را مهرماه به مدارس اعزام کنیم.

آخرین وضعیت زیست محیطی صنایع و پالایشگاه‌های تهران

معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران ضمن تشریح آخرین وضعیت زیست محیطی صنایع و نیروگاه‌های تهران گفت: سیستم فیلتراسیون کارخانه سیمان به عنوان صنعتی که نقش مهمی در آلودگی هوای تهران داشت به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده است اما مشکل اصلی ما در حوزه منابع ساکن آلودگی هوای تهران، شهرک‌های صنعتی هستند.

حریق در جنگل‌های هیرکانی خاموش شد
هم اکنون بخوانید

وزارت نیرو برای انتقال آب دریای خزر از سازمان جنگل‌ها استعلام نکرده است

معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل‌ها گفت: تاکنون در مورد انتقال آب دریای خزر از ما استعلام نشده است و نقشه مسیر انتقال آب را به ما اعلام نکرده‌اند.

تداوم بارش باران در برخی نقاط کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش باران در برخی استان‌های کشور گفت: طی سه شنبه (۱۰ دی ) نیز آسمان پایتخت بارانی خواهد شد.

آغاز فعالیت تیم‌های بین‌المللی «جستجو و نجات» در ایران

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از عملیاتی شدن تشکیل تیم بین‌المللی «جستجو و امداد و نجات» در ایران خبر داد.

کتمان حقیقت در ماجرای بوی نامطبوع تهران

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به بوی نامطبوع پایتخت در سال گذشته، گفت: در بررسی‌هایی که سال گذشته انجام دادیم برای خود من مسجل شد که یک دستگاهی کتمان حقیقت می‌کند.

به گزارش ایسنا، چند خبر پربازدید تحریریه اجتماعی ایسنا در روز یکشنبه_ هشتم دی ماه ۹۸ و تا لحظه مخابره این گزارش نیز به شرح زیر است:

گاز “رادون” مهمان ناخوانده خانه‌ها + هشدار وزارت بهداشت

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش

چرا میوه و سبزی برای روده مفید است؟

کتمان حقیقت در ماجرای بوی نامطبوع تهران

از حذف «قاصدک» تا استخدام ۹۵۰۰ پرستار جدید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا