آزمون کارشناسان رسمی برگزار شد/نتایج اولیه آزمون کتبی ۴۰ روز آینده اعلام می‌شود

طهماسب مظاهری در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: امروز (جمعه) ۶ دی ماه آزمون کارشناسان رسمی در ۳۱ استان بطور همزمان برگزار شد و ۵۵ هزار نفر در آزمون ثبت نام کرده بودند و اکثر قریب به اتفاق در آزمون شرکت کردند؛ البته تعدادی غایب داشتیم که آمار دقیق شرکت کنندگان را ندارم.

وی افزود: متولی برگزاری آزمون سازمان سنجش و وزارت علوم بود. نتایج اولیه آزمون کتبی کارشناسان تا ۴۰ روز آینده اعلام می شود.

براساس این گزارش، پیش از این  کانون کارشناسان رسمی دادگستری در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که آزمون کارشناسان رسمی به طور سراسری در ۳۱ استان کشور در روز جمعه ۶ دی ماه سال جاری برگزار می شود.

در این اطلاعیه اعلام شده بود که «متقاضیان شرکت کننده در آزمون سال ۹۸ کارشناسان رسمی دادگستری برای اطلاع از آدرس دقیق محل برگزاری و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می‌توانند در روزهای چهارم و پنجم دی ماه سال جاری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه نمایند.»

پیش از این طهماسب مظاهری  رییس شورای عالی کانون کارشناسان رسمی کشور درباره آزمون کارشناسان رسمی دادگستری به ایسنا گفته بود: ۶ دی ماه آزمون کارشناسان رسمی برای ۵۵ هزار نفر شرکت کننده برگزار می شود و ان‌شاءالله شهریور سال آینده ۱۰ هزار نفر دیگر کارشناس کارآموزی خود را شروع می کنند و پس از گذراندن یکسال کارآموزی پروانه کارشناسی خود را اخذ خواهند کرد.

انتهای پیام

رهبر انقلاب: طرفدار توقف جنگیم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا