بررسی قیمتهای امروز طلا و سکه و ارز

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (ساعت ۱۸ سه‌شنبه) ۲۰ هزار تومان کاهش یافته و چهار میلیون و ۵۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود. سکه تمام طرح قدیم نیز با ۵۰۰۰ تومان کاهش به قیمت چهار میلیون و ۵۲۰ هزار تومان رسید.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، نیم‌سکه دو میلیون و ۳۳۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان کمتر از دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان ( ۱۰ هزار تومان بیشتر از دیروز) و سکه گرمی بدون تغییر ۹۱۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

اما هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با کاهش اندک نسبت به دیروز ۴۶۱ هزار و ۴۰۰ تومان در طلافروشی‌ها فروخته می‌شود. آخرین قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی نیز با کاهش هشت دلاری ۱۴۹۱ دلار گزارش شده است.

سومین روز ثبات ارز

قیمت ارز نیز در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی برای سومین روز متوالی ثابت ماند. بر همین اساس تا ساعت ۱۴ امروز قیمت خرید دلار در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۲ هزار و ۸۸۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۲ هزار و ۹۸۰ تومان بوده است.

از سوی دیگر قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها به ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان رسیده و قیمت فروش آن نیز ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان بوده است.

همچنین امروز بانک‌ها هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۲ هزار و ۷۱۸ تومان و هر یورو را ۱۴ هزار و ۴۲ تومان می‌خریدند.

ارز مسافرتی نیز در بانک‌ها هنوز گران‌تر از قیمت ارز در صرافی‌هاست؛ به طوریکه قیمت هر یوروی مسافرتی با احتساب کارمزد بانک و بانک مرکزی حدود ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان است.

لزوم آگاهی‌بخشی به نوجوانان از طریق پلتفرم‌ها
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا