مختاری: دانشگاه مذاهب اسلامی نماد علمی و عملی وحدت است

به گزارش ایسنا،در این دیدار که دکتر صابری معاون آموزشی و حجت‌الاسلام دکتر عراقی سرپرست واحدگنبدکاووس دانشگاه حضور داشتند،دکتر مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به اهداف و رسالت‌های دانشگاه مذاهب اسلامی، گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی،به دستور و با ابتکار مقام معظم رهبری تاسیس شد و تاکنون به عنوان پشتوانه نظری تقریب و مبارزه علمی با افراط گرایی و تکفیر فعالیت کرده است.

وی افزود: دانشگاه مذاهب در دوره جدید مراودات و تعاملات گسترده‌ای را در داخل و خارج از کشور با دانشگاه‌ها و مراکز علمی، دانشگاهی و دینی شروع کرده و در استان‌های مختلف از جمله استان استان گلستان با همین هدف و رسالت اقدام به راه اندازی شعبه دانشگاه کرده است.
 
دکتر مختاری با تاکید بر اینکه این دانشگاه نماد علمی و عملی وحدت است، گفت: مدل آموزشی این دانشگاه منحصر بفرد است که هدف تنها تحصیل و اخذ مدرک علمی نیست بلکه هدف تقریب عملی است.

وی حمایت از شعبه تازه تاسیس دانشگاه در استان گلستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای شروع این مجموعه تازه تاسیس در استان گلستان به توجه و حمایت بیشتر همه مسئولان و دستگاه‌ها نیاز است و هزینه برای این دانشگاه به نوعی سرمایه‌گذاری در خصوص تأمین امنیت و مبارزه با افراط گرایی است همان طور که در برخی استان‌ها، مسئولان استانی کمک‌های قابل توجهی کرده‌اند.

مهندس حق شناس استاندارگلستان نیز ضمن تحسین فعالیت‌های دانشگاه مذاهب اسلامی و ضرورت وجود چنین دانشگاهی در استان، بر حمایت از توسعه فعالیت‌های شعبه گنبدکاووس قول همکاری داد.

انتهای پیام

اعطای جایزه جهانی ایثار با نام شهید سلیمانی به ایثارگران در سطح بین المللی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + نه =

دکمه بازگشت به بالا