باید تلاش کنیم تا امید به آینده را به نسل بعدی هدیه کنیم


باید تلاش کنیم تا امید به آینده را به نسل بعدی هدیه کنیم

معاون اول رییس جمهور که شامگاه امروز(شنبه) و همزمان با مراسم سنتی شب یلدا در موسسه خیریه ملائک و در جشن یلدای دختران تحت پوشش این موسسه شرکت کرد، در سخنانی با بیان اینکه حفظ سنت‌های باستانی موجب ترویج شادی، نشاط و امید در جامعه می‌شود، گفت: باید تلاش کنیم تا شادی‌ها را با یکدیگر تقسیم کنیم و امید به آینده را به نسل بعدی هدیه نماییم.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، جهانگیری در این دیدار صمیمی و دوستانه با ابراز خرسندی از حضور در جمع خیرین و دختران موسسه ملائک گفت: خدمت به این قشر از جامعه توفیق و لطفی الهی است و من به سهم خودم از خدمات مدیران و مربیان که تمام تلاش خود را در آموزش، تربیت و پرورش این کودکان به کار گرفته اند، قدردانی می کنم.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به ویژگی ها و تعاریف مربوط به شب یلدا و فرهنگ خوب جمع شدن خانواده ها در این شب در کنار یکدیگر اظهار داشت: امروز خوشحالم که در جمع خانواده ای هستم که آنها نیز فرزندان ما هستند و می توانیم شادی هایمان را با یکدیگر تقسیم کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت حفاظت از سنت ها و فرهنگ ایرانی ـ اسلامی گفت: پایبندی این سنت ها موجب ترویج نشاط،‌شادی و امید در جامعه می شود.

جهانگیری خطاب به دختران تحت پوشش موسسه خیریه ملائک گفت: شما در خانواده بزرگی هستید و خوشبختانه از مربیان و سرپرستانی برخوردارید که مانند پدر و مادر دلسوز شما هستند. از بین شما در گذشته تا کنون انسان های بزرگی رشد کرده و به خود، جامعه و کشورشان خدمت کردند و شما هم می توانید با پشت کار و تلاش، کارهای بزرگی برای خود و کشورتان انجام دهید.

ایران طرف‌های برجام را به تهران دعوت کند/ کنفرانس مشترک برای مهار مهاجرت و کنترل مواد مخدر با حضور اروپایی‌ها برگزار شود
هم اکنون بخوانید

معاون اول رییس جمهور افزود: مطمئن هستم آینده ایران در اختیار شماست و حتما از این مرکز و مراکزی نظیر این، آینده سازان خوبی به جامعه تحویل خواهد شد.

وی در خاتمه افزود: همه تلاش ما این است که آینده ایران برای نسل بعدی روشن و درخشان باشد.

پیش از سخنان معاون اول رییس جمهور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تشکر از مدیران و خیرین موسسه ملائک و نیز همه نیروهای سازمان بهزیستی کل کشور گفت: ۲۶ هزار نفراز کودکان، نوجوانان و جوانان به طور مستقیم و غیرمستقیم با سازمان بهزیستی مرتبط هستند و حمایت دولت می تواند شرایط بهتری برای زندگی آنها و نیز کارکنان سازمان بهزیستی فراهم کند.

همچنین دکتر کریمی از اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه ملائک که همه اعضای آن از آزادگان و جانبازان دوران دفاع مقدس هستند گزارشی از وضعیت دختران حاضر در موسسه ملائک، مددکاران و مربیان، کمک های خیرین، اعتماد نو به نقل از برنامه های آتی به این موسسه ارائه کرد.

در ابتدای مراسم یکی از دختران روشندل تحت پوشش موسسه خیریه ملائک به تلاوت آیات قرآن پرداخت و پس از دکلمه و شاهنامه خوانی چند سرود محلی همخوانی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا