معرفی برگزیدگان جشنواره پژوهش و نوآوری مدیریت شهری؛ ۲۳ آذر

مجید عبدالهی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در این جشنواره استانداریهای برتر در حوزه پژوهش و آموزش شهرداریها و دهیاریها و طرحهای پژوهشی برتر شهری و روستایی که توسط شهرداریها و دهیاریها انجام شده، معرفی می‌شوند.

وی افزود: پایان نامه‌های دانشجویی، کتابها و طرحهای ابتکاری و خلاقانه مرتبط با مدیریت عرصههای شهری و روستایی  نیز معرفی و تقدیر میشوند.

عبدالهی محورهای جشنواره که آثار ارسالی در موضوع آنها ارسال شده را حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست(فضای سبز، پسماند و…)، بازآفرینی شهری، شهرسازی و معماری، فرهنگی و اجتماعی، اقتصاد شهری و سرمایه گذاری، فناوریهای نوین و IT، قوانین و مقررات و مدیریت بحران، تاب آوری، ایمنی و آتش نشانی و مدیریت روستایی عنوان کرد.

رئیس مرکز مطالعات اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کشور همچنین از برگزاری ۸ نشست تخصصی در حاشیه ششمین جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری مدیریت شهری که ۲۳ آذر در برج میلاد تهران برگزار می شود، با حضور تنی چند از استادان، پژوهشگران و صاحب نظران و مدیران اجرایی خبر داد. 

وی عناوین نشست‌های تخصصی را “ایمنی و عمران شهری”، “حمل و نقل انسان محور”، “شهر دوستدار محیط زیست”، “چالشهای تحقق کاربست پروژههای مطالعاتی”، ” نوآوری شهری؛ اقتصاد  فرهنگ و اجتماع شهری”،‌ “تامین منابع مالی پایدار برای شهرداریها”،‌ “حکمروایی هوشمند شهری: فرصتها چالشها” و “پیوند شهر و روستا” اعلام کرد.

انتهای پیام

"بارداری" در کشور تبدیل به یک بیماری شده است/ تلاش برای محدودکردن خدمات مامایی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا