مراقبت از جنگل‌ها تعطیل نمی‌شود

خسرو شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که اعتماد نو به نقل از برنامه سازمان جنگل‌ها برای تامین هزینه سوخت نیروهای جنگلبانی چیست، اظهار کرد: از زمان سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین تاکنون هیچ نیرویی به دلیل کمبود بنزین به من مراجعه نکرده است. در حال حاضر دولت تصویب کرده است که سهمیه‌ای به دستگاه‌های دولتی تعلق نگیرد و ما نیز از این قانون مستثنی نیستیم.

سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به اینکه در حال حاضر ما باید برای گشت و مراقبت‌های خود در جنگل اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی داشته باشیم، تصریح کرد: گشت و مراقبت‌های ما در آینده باید به سمت الکترونیک شدن پیش برود تا بتوانیم از سیستم‌های ماهواره‌ای برای مراقبت از جنگل‌ها و مراتع و رصد آتش سوزی استفاده کنیم.

شهبازی با تاکید بر اینکه پایش نیروهای حفاظتی ما در جنگل تعطیل نخواهد شد، گفت: از فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها خواسته‌ام تا اعتماد نو به نقل از برنامه‌های خود در ارتباط با گشت و مراقبت را گزارش دهد.

سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی ما حفاظت از جنگل‌ها و مراتع است، افزود: دولت حتماً موضوع کمبود اعتبارات برای تامین بنزین نیروهای حفاظتی را در بحث کسری بودجه دستگاه‌ها در نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام

دوره ارتقای توانمندی‌های رؤسای مراکز مشاوره
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + یک =

دکمه بازگشت به بالا