ارائه آخرین دستاوردهای فنی بازی‌های رایانه‌ای در دانشگاه اصفهان

به گزارش ایسنا، تحلیل‌های روانشناختی، درمان و ارتقای سلامت روانی، سواد رسانه‌ای، مدل‌سازی احساس و هیجان، رویکردهای هوش محاسباتی، نقش داده‌کاوی و مدل‌سازی رفتار کاربر، رویکرد فلسفی بازی‌های رایانه‌ای، شیوه‌های جذب مخاطب، بازاریابی و تبلیغات، نقش صنعت بازی‌های رایانه‌ای درحوزه‌ تجارت، اقتصاد وکارآفرینی، مدل‌سازی فرایند توسعه‌ از جمله محورهای مورد بررسی در این رویداد علمی و تخصصی است.

همچنین مباحثی مانند تحلیل زیبایی ‌شناختی و هنری، اصول هنری در طراحی و شخصیت‌پردازی، بهینه‌سازی درتلفیق هنر و تکنیک روایت و بازی ‌نامه‌نویسی، بازی‌های جدی، بررسی نقش بازی‌های رایانه‌ای و ارائه‌ ایده‌های جدید در حوزه‌های خانواده، درمان و ارتقای سلامت جسمی و وحی، توسعه‌ صنعت گردشگری، درمان اختلالات جسمی، توانبخشی شناختی، ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی نیز در این کنفرانس مورد بحث و ارزیابی قرار می‌گیرد.

این رویداد در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود تا با وجود مرکز نوآوری صنایع سرگرمی، آزمایشگاه بازی‌های جدی و دبیرخانه دائمی کنفرانس هدایت پژوهش‌های مرتبط با این صنعت نوپا، ثروت‌آفرین و استراتژیک، توسعه‌ زیرساخت‌های آموزش، پژوهش و کارآفرینی در این هنر-صنعت و رسانه به خوبی انجام شود.

کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای محلی برای ارائه‌ پژوهش‌های جدید در شاخه‌های مختلف این حوزه است و رونق تولید بازی‌های رایانه‌ای فاخر را دنبال می‌کند. البته این دوره نگاه ویژه‌ای به بازی و کاربردهای آن در حوزه درمان دارد.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، حضور در این رویداد آشنایی با آخرین دستاوردهای فنی این حوزه و امکان ارتباط مستقیم با پژوهشگران داخل و خارج کشور را برای شرکت کنندگان به دنبال دارد.

انتهای پیام

اوضاع امسال اقتصاد ترکیه چطور خواهد بود؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا