دستگیری فردی که مردم را در حوادث اخیر به خاموش کردن خودرو دعوت کرده بود

به گزارش ایسنا، سرهنگ رسول محبت دراین‌باره گفت: درروزهای اخیر شماری از معاندان نظام در داخل و خارج از کشور با استفاده از ظرفیت فضای مجازی سعی در به انحراف کشاندن اعتراضات و مطالبات قانونی مردم داشتند و برخی از آنها نیز در فضای مجازی با انتشار پست‌های تحریک آمیز، شهروندان را به اغتشاش و بی‌نظمی در سطح جامعه ترغیب می‌کردند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: با اشراف اطلاعاتی و رصد شبانه روزی، ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی توانستند یک تن از عاملان و محرکان مردم به اغتشاش را در فضای مجازی شناسایی کنند. در ادامه این فرد که با انتشار فراخوان در شبکه‌های اجتماعی ، مبنی بر شرکت در تجمعات و خاموش کردن خودروها در خیابان، سعی در ایجاد بلوا و به انحراف کشاندن تجمعات قانونی مردم را داشت دستگیر شد.

محبت با بیان اینکه این فرد درمخفیگاهش در حوالی خیابان خاوران دستگیر شد، گفت: تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شده و موفق شدند در بامداد امروز پنجم آذرماه او را در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه هفتم این پلیس انتقال دهند.
براساس اعلام سایت پلیس، رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام

اخطاریه سازمان هواشناسی درباره تشدید فعالیت سامانه بارشی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا