ادامه سیر قطار گردشگری تهران-رشت پس از تصادف با پراید

به گزارش ایسنا، صبح امروز خبری مبنی بر کشته شدن سه سرنشین خودروی پراید در پی برخورد با قطار تهران-قزوین و آسیب دیدن قطار و توقف آن منتشر شد که برخی از این اطلاعات و اخبار از سوی شرکت راه‌آهن رد شد.

صادق سکری – مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران- در این باره به ایسنا گفت: تعداد جانباختگان این حادثه دو نفر و از سرنشینان خودروی پراید بودند اما هیچ آسیبی به قطار و مسافران آن وارد نشده است.

وی افزود: قطار گردشگری تهران-قزوین-رشت با این حادثه مواجه شد که بیش از یک ساعت توقف و تاخیر به علت رعایت تشریفات به وجود آمد و نهایتا این قطار به سیر خود ادامه داد.

میر حسن موسوی –معاون مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران- نیز ضمن تایید سلامت مسافران این قطار و بیان اینکه قطار گردشگری تهران-قزوین-رشت هیچگونه آِسیبی ندیده است، در این باره به ایسنا گفت:‌ علت بروز حادثه در کمیسیون سوانح راه‌آهن در حال بررسی است و عوامل مختلف باید شناسایی و سهم هر یک در بروز این حادثه مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه در بروز چنین حوادثی، قطار مورد نظر برای رعایت تشریفات لازم از جمله تهیه و ارسال گزارش نیروی انتظامی، کسب اجازه از دستگاه قضایی ساعتی توقف می‌کند، افزود: پس از بروز این حادثه نیز به دلیل رعایت تشریفات حدود ۸۰ دقیقه توقف اتفاق افتاد و پس از آن، قطار گردشگری تهران-قزوین-رشت به سیر خود ادامه داد.

انتهای پیام

ریزش سنگین بورس های آسیایی برای دومین روز متوالی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا