مجموعه آموزش و پرورش مقصر بروز آتش‌سوزی در مدرسه زاهدان است

به گزارش ایسنا، میرحمایت میرزاده در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره حادثه آتش‌سوزی مدرسه دخترانه زاهدان را قرائت کرد.

این گزارش در سه بخش طرح مساله، اقدامات کمیسیون و بیان نتایج حاصله از بررسی‌ها و جمع‌بندی و ارائه پیشنهاد تهیه شده است که در آن شرایط مدرسه اسوه حسنه، کیفیت وقوع حادثه و اقدامات نهادها و سازمان‌ها پس از حادثه قید شده است.

در بخش جمع‌بندی و ارائه‌ پیشنهاد کمیسیون آموزش ضمن تسلیت مجدد به خانواده‌های داغدار تقصیر و قصور مجموعه آموزش و پرورش در این حادثه را واضح دانسته و تاکید داشته این مدرسه به هیچ وجه اجازه فعالیت نداشته و اهمال در بازرسی و نظارت منجر به بروز این حادثه شده و مسئولان ذیربط در مجموعه ستادی و استانی وزارت آموزش و پرورش مسئولیت این حادثه را برعهده دارند.

لازم است وزارت آموزش و پرورش با ارائه‌ی گزارش اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته درباره ایمن‌سازی مدارس، موانع و اختلالات موجود را شناسایی و اعلام کند تا در مسیر تقنین و نظارت در حوزه مجلس شورای اسلامی این موانع برطرف شود.

متن این گزارش که در راستای اجرای تبصره ۱ ماده ۴۵ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تهیه و در سطح مجلس قرائت شده است، به شرح زیر است:

ادامه دارد…

مخالفت کارشناسان با «اجباری شدن آزمایش ژنتیک»
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا