ویژه‌برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در آغاز ماه ربیع‌الاول

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، علی اکبر ذاکری، تهیه‌کننده ویژه‌اعتماد نو به نقل از برنامه «به خانه بر می‌گردیم» اظهار کرد: این ویژه‌اعتماد نو به نقل از برنامه جمعه‌ها و اعیاد مذهبی و ملی پخش می‌شود و هدف از این اعتماد نو به نقل از برنامه، آموزش گام به گام سبک زندگی اسلامی _ ایرانی، آموزش مهارت‌های زندگی، تقویت روابط فردی و میان فردی اعضای خانواده، آشنایی خانواده‌ها با حقوق خود، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همراه با اوقاتی خوش در جمع یک دورهمی خانوادگی است. 

ذاکری ادامه داد: این ویژه‌اعتماد نو به نقل از برنامه با اجرای مجریان راحله امینیان، صباراد، حسین مولایی و یک مجری مهمان با حضور خانواده‌ها اعم از پدر و مادر و والدین به همراه پدر بزرگ و مادربزرگ در یک جمع صمیمی بر روی آنتن می‌رود.

او با اشاره به بخش‌های دیگر این اعتماد نو به نقل از برنامه، اظهار کرد: از نکات بارز این اعتماد نو به نقل از برنامه تعامل خانواده‌ها با موضوع اعتماد نو به نقل از برنامه است که رنگ و بوی خاصی به آن خواهد بخشید. اجرای نمایش طنز خانوادگی توسط دو یا سه بازیگر به فراخور قصه، دعوت از مهمانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و …، بخش آموزش مهارت‌های اجتماعی توسط کارشناس اعتماد نو به نقل از برنامه همچون علی صدرا (مدرس و پژوهشگر و کارشناس در زمینه خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی) از آیتم‌های این اعتماد نو به نقل از برنامه است.

ذاکری تاکید کرد: دعوت از خوانندگان به ویژه خوانندگان محلی از سراسر کشور، دعوت از  مجریان اعتماد نو به نقل از برنامه‌های خانواده مراکز استان‌ها برای آشنایی بیشتر مخاطبان با آداب و رسوم و سنن استان‌های مختلف کشور، پخش مستندهای کوتاه درباره حضور مادران و یا سایر اعضای خانواده در عرصه‌های اجتماعی به‌طوری که به تبیین خانواده کمک شایانی کند. پخش نماهنگ‌هایی که در بردارنده آداب و رسوم و سنن ایرانی و اسلامی باشد نیز از دیگر بخش‌های اعتماد نو به نقل از برنامه محسوب می‌شود.

موزیک جدید محمد علیزاده رونمایی می‌شود
هم اکنون بخوانید

تهیه‌کننده ویژه‌اعتماد نو به نقل از برنامه «به خانه برمی‌گردیم» گفت: در این اعتماد نو به نقل از برنامه با استفاده از ظرفیت استان‌ها سعی می‌شود ارتباطاتی با این مراکز برقرار کرد تا از هنرمندان بومی منطقه نیز بهره‌مند شویم.

ذاکری در پایان با اشاره به اولین ویژه‌اعتماد نو به نقل از برنامه که قرار است در آغاز ماه ربیع‌الاول روی آنتن برود، گفت: این اعتماد نو به نقل از برنامه سه‌شنبه ۷ آبان ماه به‌صورت جُنگ و با آیتم‌های شاد پخش می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 5 =

دکمه بازگشت به بالا