بررسی چالش‌های صنعت دریایی کشور در قشم

به گزارش ایسنا، صنایع دریایی به‌عنوان بخشی مهم از فعالیت‌های اقتصادی کشور، طی سال‌های اخیر در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و در عین حال فراز و نشیب‌های مختلفی را نیز تجربه کرده است. برگزاری منظم و سالانه همایش‌های صنایع دریایی فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردها و بررسی چالش‌های این حوزه مهم از صنعت کشور است.

در این راستا بیست و یکمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی توسط انجمن مهندسی دریایی ایران و با همکاری ارگان‌های دریایی کشور در ۱۳ تا ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ در جزیره قشم برگزار خواهد شد. 

بیست‌ویکمین همایش صنایع دریایی در هشت محور تخصصی طراحی، ساخت شناور و تجهیزات دریایی، فراساحل، سواحل و بنادر، استانداردها و HSE، مهندسی مواد پیشرفته و فناوری‏‌های نوین دریایی، لجستیک و حمل و نقل دریایی، شیلات، اقیانوس‌‏شناسی و زیست‌فناوری دریا، مدیریت، حقوق، بیمه و اقتصاد دریا و همچنین سرمایه‏‏‌های انسانی، اجتماعی و گردشگری دریایی که هر یک از محورها دارای زیرمحورهایی نیز هستند، برگزار خواهد شد.

همچنین امسال دو محور شرکت‌های نوپا (start up) و کسب‌وکارهای نوین دریایی و توسعه فناوری‌های مورد نیاز صنایع دریایی در بخش محورهای توسعه بازار به همایش اضافه شده‌اند.

دانشکده مهندسی دریای دانشگاه صنعتی امیرکبیر دبیرخانه علمی بیست و یکمین همایش صنایع دریایی و سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان دبیرخانه اجرایی بیست و یکمین نمایشگاه صنایع دریایی را بر عهده دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره همایش به وب‌سایت http://www.iranmic.ir/ و برای نمایشگاه به تارنمای http://www.irimex.ir/ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۷۰۸۸۳۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

آخرین تغییرات سهمیه بنزین وانت‌بارها اعلام شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا