بورس به روند رشد برگشت

به گزارش ایسنا، امروز (دوشنبه) در بورس تهران ۱۴۴ سهم با رشد قیمت و ۱۹۲ سهم با افت قیمت مواجه شدند. اما در مجموع شاخص کل بازده نقدی و قیمتی توانست با ۷۸۵ واحد رشد به رقم ۳۰۲ هزار و ۱۷۶ واحدی را تجربه کند.

شاخص کل هم‌وزن نیز با ۱۶۶۸ واحد کاهش در تراز ۸۰ هزار و ۴۲۵ واحدی قرار گیرد. در عین حال شاخص آزاد شناور با ۴۸ واحد کاهش عدد ۳۴۲ هزار و ۳۱۲ واحدی را تجربه کرد.

در عین حال شاخص بازار اول با ۱۴۳۰ واحد افزایش رقم ۲۲۰ هزار و ۲۴۲ واحد را تجربه کرد و شاخص بازار دوم با ۲۲۴۴ واحد کاهش عدد ۶۱۱ هزار و ۷۰۴ را تجربه کرد.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت بندرعباس ۳۸۳، ۲۸۹ و ۲۱۷ واحد تاثیر افزایشی روی شاخص‌های بازار داشت، اما در طرف مقابل بانک اقتصاد نوین، حفاری شمال و کابرآتوار داروسازی دکتر عبیدی هر کدام به ترتیب ۱۰۷، ۹۴ و ۴۶ واحد تاثیر کاهشی روی شاخص‌های بازار داشت.

امروز در گروه مواد دارویی ۱۵۴ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۴۷ میلیارد تومان دادوستد شد و این گروه توانست بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دهد.

پس از گروه مواد دارویی به ترتیب گروه خودرو، بانک و فلزات اساسی بیشترین معاملات را تجربه کردند.

در فرابورس ایران نیز ۷۷ سهم با رشد قیمت و ۱۲۳ سهم با کاهش قیمت روبه‌رو شدند و در نهایت شاخص کل فرابورس ایران با ۲۶ واحد کاهش روبه‌رو شد و در تراز ۳۷۰۶ واحدی قرار گرفت.

ویدئو / افتتاح ویدئو کنفرانسی طرح‌های ملی وزارت صمت توسط رئیس جمهوری
هم اکنون بخوانید

ارزش کل معاملات فرابورس ایران به رقم ۷۱۴ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات این بازار رقم ۱.۳ میلیارد سهم و اوراق مالی را تجربه کرد.

ارزش کل معاملات بورس ایران به رقم ۱۲۹۵ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از سه میلیارد سهم و اوراق مالی بود. همچنین تعداد معاملات این بازار به رقم ۳۰۰ هزار و ۲۹۹ رسید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا