بارش باران در شهرهای مرزی ایران و عراق

صادق ضیائیان در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت جوی مرز خسروی (قصر شیرین) طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان خسروی فردا (۲۸ مهر) نیمه ابری، همراه با رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۹ مهر) نیمه ابری، همراه با رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه درباره وضعیت جوی مرز مهران طی فردا و پس فردا (۲۸ و ۲۹ مهر) گفت: آسمان مهران فردا قسمتی ابری ، گاهی همراه با وزش باد شدید با احتمال بارش پراکنده و کمینه و بیشینه دمای ۲۵ و ۳۷ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با رگبار و رعد و برق با کمینه و بیشینه دمای ۲۳ و ۳۶ درجه سانتگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان افزود: آسمان شلمچه (خرمشهر) طی دو روز آینده کمی ابری، همراه با وزش باد و احتمال بارش پراکنده خواهد بود. کمینه دما در شلمچه طی دو روز آینده به ترتیب ۲۲ و ۲۱ درجه سانتیگراد و بیشنیه دما به ترتیب ۳۸ و ۳۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که آسمان نجف نیز طی دو روز آینده صاف تا کمی ابری خواهد بود، گفت: دمای هوا در نجف طی دو روز آینده در گرم‌ترین زمان به ۳۵ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیائیان ادامه داد: آسمان کاظمین طی فردا (۲۸ مهر) صاف  با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۲۹ مهر) نیمه ابری تا ابری با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مرگ پرندگان در سواحل گناوه
هم اکنون بخوانید

به گفته وی آسمان کربلا فردا (۲۸ مهر) صاف تا قسمتی ابری با حداقل و حداکثر دمای ۲۲ و ۳۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.  آسمان کربلا (۲۹ مهر) صاف گاهی ابری پیش‌بینی می‌شود  و کمینه و بیشینه دمای هوا در کربلا طی روز دوشنبه به ۲۲ و ۳۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه درباره وضعیت  جوی ایلام طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان ایلام فردا و پس فردا (۲۸ و ۲۹ مهر) نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. کمینه دمای هوا در ایلام طی این دو روز به ترتیب ۱۶ و ۱۵ درجه و بیشینه دمای نیز به‌ترتیب ۲۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیائیان ادامه داد: آسمان اهواز نیز طی فردا (۲۸ مهر) قسمتی ابری به‌تدریج همراه با افزایش ابر با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین طی پس فردا (۲۹ مهر) آسمان اهواز نیمه ابری گاهی ابری همرا با وزش باد با احتمال بارش پراکنده و حداقل دمای ۱۹ و حداکثر ۳۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی کرمانشاه طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان کرمانشاه فردا ( ۲۸ مهر) نیمه ابری، گاهی ابری همراه با رگبار و رعد و برق با حداقل و حداکثر دمای ۹ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. روز دوشنبه (۲۹ مهر) نیز آسمان کرمانشاه نیمه ابری، گاهی ابری همراه با رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تصویب کلیات طرح اصلاح مصوبه مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 15 =

دکمه بازگشت به بالا