حزب اراده ملت دو همایش سیاسی با موضوع مشارکت زنان و فعالیت احزاب برگزار می‌کند

شمس افرازی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین فعالیت های حزب اراده ملت ایران، اظهار کرد: ما در سال جاری بعد از اردوی سه روزه آموزشی در خرداد ماه و بعد از برگزاری چهارمین پلنوم حزب در شهریور ماه گذشته، قصد داریم با توجه به مصوبه هیئت اجرایی، به برگزاری دو همایش ملی،  تحت عنوان “زنان و سیاست در ایران” و همچنین همایش “احزاب و توسعه سیاسی” در شش ماهه دوم سال اقدام کنیم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دو همایش اظهار کرد: برای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت زنان جامعه در عرصه مدیریت کشور، خصوصاَ مدیریت سیاسی، و بررسی نقش عوامل نهادی در کنار سایر عوامل فرهنگی، اجتماعی و تاریخی، نسبت به عدم حضور زنان در سیاست، تصمیم به برگزاری این همایش را داریم، که در آن از نظر و دیدگاه‌های زنان عرصه سیاست و همچنین بحث و تبادل نظر از نیروهای علمی و دانشگاهی و فعالان این حوزه استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اهداف همایش دوم، تحت عنوان “احزاب و توسعه سیاسی” گفت: یکی از معضلات و پیامدهای دموکراسی ناقص و صوری تاثیرگذار نبودن احزاب است و  از همین رو حزب اراده ملت، با استفاده از تجربه پیشینیان در عرصه سیاست و تحزب، تصمیم به برگزاری همایش احزاب وتوسعه سیاسی دارد .

عضو دفتر سیاسی حزب اراده ملت افزود: زمان برگزاری همایش زنان و سیاست در روزهای پایانی آذرماه، و همایش احزاب و توسعه سیاسی نیز در اواخر دیماه ۹۸ خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: از تمامی فعالان سیاسی کشور خصوصاَ فعالان حوزه زنان و احزاب سیاسی اصلاح طلب و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان، تقاضا می کنیم برای برگزاری این دو همایش با ما همکاری داشته باشند.

برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در در ١٥ کشور خارجی
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا