امنیت در سامرا برقرار است

به گزارش ایسنا، سردار امین شریعتی با حضور در موکب اوقاف زنجان در سامرا، در جمع پایگاه خبریان اظهار کرد: خوشبختانه سامرا روز به روز رونق می‌یابد؛ پس از جان‌فشانی مدافعان حرم برای برقراری امنیت در منطقه، مردم و زائران با حضور در راهپیمایی اربعین سنگ‌تمام گذاشتند.

فرمانده قرارگاه اربعین سامرا ادامه داد: اگر این حضور چشم‌گیر توسط زائران در مراسم اربعین انجام نمی‌شد، کار ناقص می‌ماند و با این حضور همه چیز رونق پیدا کرده و تکمیل شده است.

وی خدمات موکب‌ها در مراسم اربعین را عالی توصیف کرد و گفت: همه مواکب با جان و دل کار می‌کنند. در این مراسم مردم در دو مرحله در سامرا حضور پیدا می‌کنند، یکی قبل از اربعین و دیگری بعد از اربعین، این را می‌طلبد که ما که شرایط خوبی را برای ارائه خدمات به زائران فراهم کنیم.

این مسئول بیان کرد: خدمات‌رسانی به زائران هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی مطلوب است و با تلاش شبانه‌روزی خادمان، ۳۵ موکب ایرانی با کیفیت بسیار عالی و تعدادی هم موکب از اهالی منطقه در سامرا مستقر هستند.

شریعتی تصریح کرد: امنیت بسیار خوبی در سامرا حاکم است و تاکنون همه چیز خوب بوده و با تلاش مسئولان و به خصوص نیروهای حشدالشعبی امنیت خوبی برقرار شده تا زائران، این مکان مقدس را زیارت کنند.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته حضور اوقاف در سامرا چشم‌گیر بوده است، بیان کرد: خوشبختانه در راستای رونق‌بخشی به سامرا و شهر بلد، اوقاف جزو سازمان‌هایی بود که در کنار سازمان‌های دیگر خوب وارد عمل شده و و زنجان هم با استقرار موکب اوقاف و حسینیه اعظم با سازماندهی منسجم خدمات‌رسانی خوبی دارد.

تشریح جزئیات گفت‌وگوی تلفنی روحانی با وزرای نفت و بهداشت
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا