آخرین تغییرات جوی شهرهای مرزی کشور و عتبات عالیات

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جوی مرز خسروی (قصر شیرین) طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان مرز خسروی فردا (۲۳ مهر) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۴ مهر) کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و افزایش ابر با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه درباره وضعیت جوی مرز مهران گفت: آسمان مهران فردا (۲۳ مهر) صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین طی پس فردا (۲۴ مهر) آسمان مهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که دمای هوا در این روز در خنک‌ترین زمان به ۲۳ درجه سانتیگراد و در گرمترین زمان به ۳۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: آسمان شلمچه (خرمشهر) نیز طی فردا و پس فردا (۲۳ و ۲۴ مهر) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و وزش باد خواهد بود. حداقل دما طی این دو روز ۲۳ و حداکثر دما ۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی نجف طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان نجف طی دو روز آینده صاف تا کمی ابری به‌تدریج همراه با وزش باد و افزایش ابر با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان کاظمین نیز طی فردا (۲۳ مهر) صاف، گاهی همراه با افزایش ابر با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد خواهد بود. طی روز چهارشنبه (۲۴ مهر) نیز دمای کاظمین در گرمترین زمان به ۳۷ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لغو آزمون ارتقا و گواهینامه دستیاری ۱۴۰۰
هم اکنون بخوانید

وی در ادامه درباره وضعیت جوی کربلا طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان کربلا فردا (۲۳ مهر) صاف تا کمی ابری به‌تدریج همراه با وزش باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. طی پس فردا (۲۴ مهر) هوای کربلا صاف گاهی همراه با افزایش ابر خواهد بود. دمای هوا در این شهر درگرم‌ترین و خنک ترین زمان به ۳۸ و ۲۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: آسمان ایلام طی فردا و پس فردا (۲۳ و ۲۴ مهر) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و افزایش ابر  با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی اهواز نیز گفت: آسمان اهواز فردا (۲۳ مهر) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی پس فردا نیز صاف تا کمی ابری با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. آسمان کرمانشاه نیز طی دو روز آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با ورزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا