شعار مشترک اربعین و۱۳ آبان استکبارستیزی خواهد بود

حجت الاسلام سید محسن محمودی  در گفت‌وگو با  ایسنا ، با تاکید بر اهمیت حضور در راهپیمایی جهانی اربعین خاطر نشان کرد: شعار و پیام مشترک اربعین و ۱۳ آبان استکبار ستیزی و عزت مداری خواهد بود.

وی ادامه داد: ۱۳ آبان تنها روز تسخیر لانه جاسوسی نیست و حاوی یک مفهوم بزرگ است که همان مبارزه همیشگی و همه جانبه با استکبار است.

محمودی با اشاره به اتفاقات تاریخی ۱۳ آبان، بیان داشت: امروز همه اقشار و گروه های جامعه بویژه جوانان باید مبارزه با استکبار را در اولویت قرار داده و در آغاز گام دوم انقلاب متحدتر از همیشه در برابر نفوذ و سلطه بیگانگان بایستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به طرح تحریم حداکثری ایران توسط رئیس جمهوری آمریکا در ۱۳ آبان سال گذشته، ادامه داد: انتخاب ۱۳ آبان برای اعمال فشار حداکثری بر ایران حاوی معانی بزرگی است که امروز با گذشت یکسال از شدیدترین تحریم‌ها علیه دولت و ملت ایران، روز به روز شاهد ایستادگی بیشتر مردم در سایه اتحاد و همدلی و تبعیت از فرامین رهبری هستیم.

وی رسالت آموزش وپرورش، دانشگاه ها، و دستگاه های مرتبط با جوانان را بسیار خطیر و مهم دانست و افزود: باید با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و تریبونهای آزاد در مدارس و دانشگاهها وحوزه های علمیه نسبت به جنایات آمریکا روشنگری کرد.

محمودی از مردم انقلابی تهران خواست با حضور باشکوه خود در مراسم۱۳  آبان در مقابل لانه جاسوسی بار دیگر شور و شعور انقلابی خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام

بیانیه وزارت دادگستری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا