راه‌اندازی قرارگاه جهادی تأمین مسکن کارکنان ناجا

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی ناجا که به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد، گفت: یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهیدان عرصه نظم و امنیت را گرامی می‌دارم و بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می‌فرستیم و برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داریم.

وی افزود: امروز همزمان با چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی برخی  پروژه‌های عمرانی ناجا در سراسر کشور را افتتاح می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های پلیس، یادآور شد: نیروهای پلیس در جای جای کشور از نقطه صفر مرزی تا مرکز شهرها به صورت شبانه روز مأموریت‌ها را با روحیه جهادی و مجاهدت گونه اجرائی و عملیاتی می‌کنند. بنابراین یکی از وظایف ما این است که مکان و ابنیه های مناسب و در خور شأن مردم و سبزپوشان ناجا داشته باشیم.

 اشتری با بیان اینکه برخی از اماکن ناجا، استیجاری یا در برخی مکان ها به صورت موقت هستیم، بیان کرد: از طرفی برخی از بناهای نیروی انتظامی نیازمند بازسازی،   مرمت یا تغییر کاربری هستند؛ در هر سوی نیازمند است در حوزه پروژه‌های عمرانی ناجا با ظرفیت مضاعف ورود و خلاءها را پر کنیم.

وی گفت: امروز ۱۲۱ پروژه عمرانی که به همت معاونت مهندسی ناجا به ویژه سردار هابیل درویشی و فرماندهان انتظامی استان ها به سرانجام رسیده را مورد بهره برداری قرار می دهیم و امید است افتتاح این پروژ ها در تسریع خدمات رسانی به مردم موثر باشد.

مشارکت 5 میلیونی دانش آموزان در المپیادهای ورزشی/ مسابقات تداخلی با زنگ نماز نداشته باشد
هم اکنون بخوانید

وی با تأکید بر اینکه در تلاش هستیم که خدمات انتظامی را با سرعت و دقت بیشتر به مردم ارائه دهیم، خاطر نشان کرد: پاسخگویی به انتظارات و مطالبات مردمی از پلیس از اولویت های ویژه نیروی انتظامی است و قطعا افتتاح این پروژه های عمرانی موجب رضایت مردم و سبزپوشان ناجا خواهد شد.

فرمانده ناجا اشاره کرد: امید است با همت فرماندهان انتظامی استان ها و معاونت های ستادی و تخصصی، مطابق با دستورالعمل ها برای تکمیل سایر پروژه های عمرانی و یا بازسازی برخی اماکن ناجا گام های مطلوب تری برداریم و لازم است فرماندهان با توجه به قوانین و دستورالعمل ها از ظرفیت استانداران، شهرداری ها و … برای تحقق این مهم استفاده کنند.

 اشتری به فرمایشات مقام معظم رهبری به موضوع “خیرین امنیت ساز” اشاره  و تصریح کرد: لازم است فرماندهان انتظامی استان ها در راستای جذب خیرین امنیت ساز اقدام کنند تا بتوانیم بر مبنای تحقق این مهم و البته با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و قانونی، برخی خلاء ها را پر کنیم.

فرمانده ناجا با اشاره به محدودیت بودجه عمرانی نیروی انتظامی، خاطر نشان کرد: حفظ و نگهداشت اماکن و ابنیه های نیروی انتظامی یک ضرورت اساسی، و لازم است آحاد فرماندهان و کارکنان ناجا به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی اشاره کرد: شایسته است که در موضوع ساخت و تکمیل  پروژه های ناجا به مباحث مربوط به مقررات ساختمان سازی به ویژه دو حوزه پدافند غیرعامل و مصرف انرژی توجه ویژه ای شود.

اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی “تأمین مسکن کارکنان”، گفت: اقداماتمان را در این حوزه با جدیت دنبال می کنیم؛ به طوری که موضوع تأمین مسکن کارکنان ناجا در دو محور ملکی و سازمانی در دستور کار است و ان شاء الله بتوانیم ظرف مدت سه سال آینده، نهضت تأمین مسکن کارکنان را عملیاتی کنیم.

ایرانی‌ها باسوادتر، مستاجرتر ، شهرنشین‌تر و خانواده هایشان کوچک تر شده‌است
هم اکنون بخوانید

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به شعار هفته ناجا با عنوان “پلیس هوشمند؛ امین مردم”، ادامه داد: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که بیشترین خدمات را به مردم ارائه دهد. این مهم را توفیق و افتخاری بزرگ می دانیم و البته در نظر داریم در هفته ناجا میزان خدمات دهی را مضاعف کنیم.  

وی اضافه کرد: هوشمندسازی پلیس به عنوان یک اولویت اساسی در نیروی انتظامی دنبال می شود و برای این مهم گام های جدی برداشته شده و زیرساخت های لازم در دست آماده سازی است. از طرفی تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی را نیز به عنوان یک چشم انداز و هدف اصلی دنبال می‌کنیم.

براساس اعلام پایگاه خبری پلیس، اشتری با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی مأموریت‌های بزرگی را عملیاتی و اجرائی می‌کند، خاطر نشان کرد: همواره در تلاشیم که سرباز خوبی برای ولایت و خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا