بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری را به لردگان اعزام کنید/ مردم لردگان صف خود را از سوءاستفاده گران سیاسی جدا می‌دانند


بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری را به لردگان اعزام کنید/ مردم لردگان صف خود را از سوءاستفاده گران سیاسی جدا می‌دانند

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی حادثه لردگان توسط تیم ویژه‌ای از سوی نهاد ریاست جمهوری شد.

به گزارش پایگاه خبری سیاسی اعتماد نو به نقل از ایلنا، محمد خالدی سردشتی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۴مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: در یکی از روستاهای لردگان مشکلی پیش آمده که همگان از آن مطلع هستند از این رو در بین مردم حضور یافتم و مشکلات آن ها را از نزدیک جویا شدم.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم گلایه های جدی از وزارت بهداشت و علوم پزشکی استان داشتند و از مصاحبه ها و اظهارنظرهای نادرست و ناقص به شدت اظهار ناراحتی و نگرانی کردند.

وی افزود: اظهارنظرهای نادرست موجب جریحه دار شدن و نگرانی مردم منطقه شده است.

خالدی در تذکری به رئیس جمهور گفت: به عنوان نماینده مردم لردگان و نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری درخواست می کنم تیمی شامل وزیر بهداشت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری به لردگان اعزام کنید تا موضوع را بررسی کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکر به وزیر بهداشت، گفت: تلقی و برداشت شما از مسئله به هر دلیلی کاملا اشتباه بوده است؛ اگر از نزدیک در بین مردم حضور داشتید و درد و رنج مردم آسیب دیده را مشاهده کرده بودید و همچنین با فرهنگ این مردم اصیل آشنا بودید قطعا تسلیم آن ها بودید و مجبور به عذرخواهی می شدید، درست بیاندیشید و ممر بهره‌برداری از این اوضاع برای معاندان نظام ببندید.

اعضای ناتو توافق دارند که ایران هیچ‌گاه نباید به سلاح هسته‌ای دست یابد
هم اکنون بخوانید

نماینده مردم لردگان در مجلس ضمن درخواست از ورود جدی کمیسیون بهداشت قوه مقننه برای بررسی مسئله پیش آمده در یکی از مناطق لردگان، خاطرنشان کرد: مردم لردگان صف خود را از سوءاستفاده گران سیاسی و معاندان نظام جدا می‌دانند و تنفر خود را اعلام می کنند.

در ادامه مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در واکنش به درخواست نماینده مردم لردگان در مجلس برای ورود جدی کمیسیون بهداشت قوه مقننه در راستای بررسی مسئله پیش آمده در یکی از مناطق لردگان، گفت: کمیسیون مذکور حتما این موضوع را به صورت جدی بررسی و نتیجه آن را به صحن علنی مجلس ارائه کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا