حسینی: بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه کار احزاب قرار گیرد

به گزارش ایسنا، محمد حسینی در همایش فصلی خانه احزاب اظهار کرد: در آستانه برگزاری انتخابات مجلس به عنوان جلوه بارزی از مردم‌سالاری دینی و بروز نتیجه زحمات احزاب، فعالان سیاسی و گروه‌های مرجع در انتخابات هستیم تا شاهد برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم باشیم چرا که نتایج آن را می‌توانیم در اصلاح امور و کم کردن کاستی‌ها ببینیم.

وی با بیان اینکه تاکنون احزاب جایگاه درخور و واقعی خود را پیدا نکرده‌اند، گفت: البته احزاب می‌توانند چهره‌های خدوم، دلسوز، متعهد و کارآمد، پاک، انقلابی، ولایی و امیدوار به آینده را به مجلس بفرستند. چنین نمایندگانی در خانه ملت می‌توانند جایگاه مجلس را ارتقا دهند و همان خواسته امام (ره) مبنی بر اینکه مجلس در رأس امور است را ارتقاء ببخشند.

حسینی تأکید کرد که این افراد در مجلس با داشتن اعتماد نو به نقل از برنامه و نگاه به سیاست‌های کلی و اسناد بالادستی به دور از فرافکنی، سیاه‌نمایی، حاشیه‌سازی، جنجال‌آفرینی و غوغاسالاری طرح‌ها و لوایح مفید برای کشور را تصویب کرده و افراد صالح برای تصدی امور در وزارتخانه‌ها را تأیید می‌کنند. آن‌ها می‌توانند مشکلات مادی و معنوی کشور را پشت سر گذاشته و امید و نشاط بیشتری در کشور حاکم کنند.

به گفته حسینی، چنین مجلسی با نظارت جامع و به دور از شائبه‌های تنگ‌نظرانه، بازی‌های جناحی و در فضای سالم، امور کشور را به بهترین شکل پیش می‌برد و ضمن حمایت از مجریان در انجام وظایف‌شان شمشیر آخته بر سر افراد ناشایست و سوءاستفاده‌کنندگان را دارند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تقویت بعد نظارتی مجلس، دولتی کارآمد و توانمند را شکل می‌دهد در این شرایط دو قوه مجریه و مقننه می‌توانند کشور را از شرایط دشوار فعلی عبور دهند.

بررسی آخرین پیگیری‌های وزارت اطلاعات درباره ترور شهید فخری‌زاده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی
هم اکنون بخوانید

وی در پایان تأکید کرد که باید در انتخابات و فعالیت احزاب بیانیه گام دوم رهبری سرلوحه کار قرار گرفته و همه به اخلاق و قوانین در رقابت‌های انتخاباتی التزام داشته باشند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا