ترامپ واشنگتن پست را به خاطر گزارش نیویورک تایمز به باد انتقاد گرفت!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا گزارش این رسانه جریان اصلی بابت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه او می‌خواسته یک خندق به سبک قرون وسطی مملو از تمساح درست کند و دیوار مرزی متصل به برق، با لبه‌هایی تیز و برنده ایجاد کند دیوانگی خواند.

ترامپ در کنفرانس خبری با رئیس‌جمهوری فنلاند خواست از این گزارش‌ها انتقاد کند اما منبع آن را به جای نیویورک تایمز، به اشتباه واشنگتن پست معرفی کرد. او گفت: افراد واشنگتن پست آن را نوشته‌اند، پس می‌دانید که غلط هستند. می‌دانید که ساختگی هستند. جف بزوس‌ (مالک واشنگتن پست) باید از خودش بابت آنچه با اعتبارش انجام می‌دهند، خجالت بکشد. این کار اصلا خوب نیست. آنچه آن‌ها از طریق واشنگتن پست علیه وجه من انجام می‌دهند، مایه شرم است.

این مقاله که در نیویورک تایمز منتشر شد، برگرفته از کتاب “دیوارهای مرز: درون تهاجم ترامپ علیه مهاجران” بود. واشنگتن پست نه در نگارش این مطلب و نه در نگارش کتاب مذکور نقشی نداشته است.

در گزارش روزنامه نیویورک تایمز همچنین آمده است: “ترامپ می‌خواسته تا این دیوار متصل به برق باشد و لبه‌های برنده‌ای داشته باشد تا گوشت انسان را تکه‌تکه کند.” ترامپ اما تاکید دارد هرگز به چنین ایده‌ای فکر نکرده بود.

انتهای پیام  

درخواست ۴۱ سازمان کویتی برای جرم‌ دانستن عادی سازی با اسرائیل
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا