شبنم مقدمی: کارم را از رادیو شروع کردم

به گزارش ایسنا، این بازیگر که در سریال‌هایی چون «چشم‌ به‌ راه» (ساخته اصغر فرهادی)، مدینه (سیروس مقدم)، «باجناغ‌ها» (فرهاد آئیش)، راه شب (داریوش فرهنگ)، زیر تیغ و آشپزباشی (محمدرضا هنرمند) و سقوط یک فرشته (بهرام بهرامیان) ایفای نقش کرده است، درباره شروع همکاری‌اش با رادیو توضیح داد: در سال ۶۸ اولین بار به عنوان نویسنده وارد گروه کودک رادیو شدم و به عنوان گزارشگر با گروه گزارش کار می‌کردم. پس از مدتی در اعتماد نو به نقل از برنامه زنده «هفت شنبه‌ها» که جمعه صبح پخش می‌شد به گویندگی پرداختم. همین‌طور در اعتماد نو به نقل از برنامه «صدای عبرت» بازیگری کردم و مسیر طولانی طی کردم تا به اینجا و هدفم رسیدم.

شبنم مقدمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارتباطم با رادیو به خاطر نداشتن وقت، قطع شده است ولی همچنان رادیو به عنوان رسانه همگانی و تاثیرگذار، برای من بسیار جذاب است.

این بازیگر سینما و تلویزیون که مهمان اعتماد نو به نقل از برنامه رادیو سوینا شده بود، در بخشی از صحبت‌هایش از «قصر شیرین» رضا میرکریمی گفت.

او که در فیلم «امروز»، ساخته رضا میرکریمی نقش‌آفرینی کرده و برنده جایزه سیمرغ بلورین نیز شده است، رضا میرکریمی را به عنوان کارگردانی موفق معرفی کرد و گفت: آثای میرکریمی به بازیگر اجازه می‌دهد که با نقش و با خود او وارد چالش و تعامل بشود و این یک ویژگی خوب برای یک کارگردان است.

این گفتگو در قالب رادیو سوینا (سینمای ویژه نابینایان) به نشانی http://sevinagroup.com/radio پخش شد. سوینا علاوه بر اکران ویژه فیلم‌ها برای نابینایان، نشست‌های نقد کتاب صوتی با همکاری نشر چشمه و دیگر فعالیت‌های فرهنگی، گزارش و گفتگوهایی از این اتفاقات را نیز ویژه نابینایان پخش می‌کند.

بارزترین ویژگی‌های اخلاقی حضرت زهرا (س)
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا