برترین بانک‌های ترکیه کدام‌اند؟

به گزارش ایسنا، موسسه ” کورپوریت فایننس” در گزارش جدید خود به معرفی برترین بانک‌های ترک پرداخت. در ادامه با برترین بانک‌های ترک آشنا می‌شوید:

۱-زراعت بانک

قدیمی‌ترین بانک ترکیه که در سال ۱۸۶۳ میلادی تاسیس شد و بیشتر روی تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط متمرکز است. مقر اصلی این بانک در شهر آنکارا قرار دارد و ۲۴ هزار نفر نیز در استخدام آن هستند. این بانک بیش از ۱۸۰۰ شعبه دارد و در ۱۹ کشور مختلف جهان نیز به فعالیت مشغول است.

۲- ایس بانک

اولین بانک عمومی ترکیه که در سال ۱۹۲۴ میلادی تاسیس شد. مقر اصلی این بانک نیز در شهر استانبول قرار دارد و ۵۵ هزار نفر نیز در استخدام آن هستند. این بانک ۱۳۵۱ شعبه در ترکیه و ۲۳ شعبه در خارج از این کشور دارد.

۳-  گارانتی بانک

این بانک ترک که در سال ۱۹۴۶ میلادی تاسیس شد، بیشتر روی تامین مالی پروژه های بزرگ متمرکز است. مقر اصلی این بانک در شهر استانبول قرار دارد و ۲۲ هزار نفر نیز در استخدام آن هستند. این بانک ۹۳۷ شعبه دارد.

۴- آ کا بانک

یکی از بزرگ‌ترین بانک های ترک برای همکاری با شرکت های تجاری که در سال ۱۹۴۸ میلادی تاسیس شد. مقر اصلی این بانک در شهر استانبول قرار دارد و ۱۴ هزار نفر نیز در استخدام آن هستند. این بانک ۸۰۰ شعبه در ترکیه دارد و به بیش از ۱۴ میلیون مشتری خدمت رسانی می‌کند.

۵- هالک بانک

این بانک ترک که در سال ۱۹۴۶ میلادی تاسیس شد، بیشتر از هر بانک دیگری در ترکیه جنبه بین المللی دارد و در قبرس، بحرین، انگلیس، ایران و سنگاپور نیز فعالیت دارد. این بانک ۹۵۹ شعبه در ترکیه دارد.

بخشنامه صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها در وزارت نفت ابلاغ شد
هم اکنون بخوانید

۶- دنیز بانک

یکی از بزرگ‌ترین بانک های ترک برای همکاری با شرکت های تجاری که در سال ۱۹۳۸ میلادی تاسیس شد. مقر اصلی این بانک در شهر استانبول قرار دارد و بیشتر در بخش خرده فروشی فعالیت می‌کند. این بانک حدود ۷۰۰ شعبه در ترکیه دارد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا