ثبت بالغ بر ۲۴۱ میلیون تردد در محورهای گیلان طی بهار و تابستان

محمدرضا نازک کار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان، اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از سامانه های ترددشمار نصب شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۲۴۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۳۲۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه از تعداد مذکور ۱۰ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۹۲۰ دستگاه خودرو به استان وارد و ۱۱ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۴۱۳ دستگاه خودرو از استان خارج شده است، افزود: مابقی ترددهای صورت پذیرفته مربوط به محورهای مواصلاتی درون استانی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: از مجموع ترددهای ثبت شده توسط سامانه های ترددشمار در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۲۶ میلیون تردد مربوط به سه ماهه تابستان امسال بوده است.

نازک کار خاطرنشان کرد: طی نیمه نخست امسال محور آزادراه قزوین – رشت با سه میلیون و ۹۷۵ هزار و ۵۱۳ دستگاه بیشترین تعداد ورودی استان و پس از آن محور رامسر به چابکسر با سه میلیون و ۸۵۸ هزار و ۴۰۵ دستگاه دومین ورودی استان را داشته اند.

وی ادامه داد: طی این مدت محور آزادراه رشت – قزوین با چهار میلیون و ۲۵۰ هزار و ۹۷۳ دستگاه بیشترین تعداد خروجی استان و پس از آن محور چابکسر – رامسر با سه میلیون و ۸۱۹ هزار و ۵۰۳ دستگاه دومین خروجی استان را داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ۱۴خردادماه با ثبت ۱۳۳ هزار و ۱۶۴ خودرو به عنوان بیشترین ورودی را به خود اختصاص داده است، گفت: در ۱۷ خردادماه با ثبت ۱۵۷ هزار و ۶۷۱ خودرو بیشترین خروجی استان گیلان در نیمه نخست سال جاری را داشتیم.

ضرب‌الاجل وزارت بهداشت به داروخانه‌ها برای اتصال به پرونده الکترونیک سلامت
هم اکنون بخوانید

وی استان گیلان را پنجمین استان پرتردد کشور با متوسط تردد ساعتی ۶۳۷ وسیله نقلیه و سرعت متوسط ۷۳٫۴ کیلومتر بر ساعت دانست و گفت: ۶ محور آزادراه لوشان – قزوین، جاده قدیم لوشان – قزوین، منجیل – طارم، چابکسر – رامسر، آستارا – اردبیل و خلخال – اسالم محورهای اصلی ورودی و خروجی استان است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 16 =

دکمه بازگشت به بالا