پرداخت به موقع حقوق کارگران هفت‌تپه

کریم یاوری ـ در گفت وگو با ایسنا، درباره حل و فصل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی گفت: مشکلات بنگاه‌های اقتصادی در ابتدا باید توسط کارفرمایان، مالکان و مدیران بنگاهها حل و فصل شود، پس از آن دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی و صادرکننده مجوز باید نهایت همراهی و همکاری را برای حل مشکلات بکار گیرند و در نهایت موضوع به کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید در استان به ریاست استاندار ارجاع شود تا تصمیم‌گیری برای کمک به واحد مربوطه صورت گیرد.

به گفته وی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در موارد ضروری می‌تواند در گره گشایی از مشکلات بنگاه‌ها تصمیمات خوبی گرفته و اقدامات  مفید و موثری به عمل آورد.

یاوری با اشاره به وضعیت کارگران نیشکر هفت تپه، گفت: خوشبختانه با همت و تلاش و همدلی کارگران شریف و زحمتکش شرکت”کشت و صنعت نیشکر هفت تپه”، این بنگاه اقتصادی در حال تولید و فعالیت است و کارفرمای بنگاه تمام تلاش خود را بکار گرفته تا پرداخت معوقات و مطالبات کارگران صورت گیرد و حقوق کارگران به هنگام و در موعد مقرر و روال شرکت پرداخت شود.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار تاکید کرد: به دستور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی رصد و پیگیری و حل و فصل مشکلات  بنگاه‌ها در جهت  صیانت از نیروی کار، تثبیت اشتغال و پایداری تولید مستمراً در دستور کار تمام همکاران در سراسر کشور قرار دارد و این مساله با دقت و جدیت پیگیری می‌شود.

وی گفت: امروز هم کارگران در سنگر کارخانه‌ها در بنگاههای اقتصادی با تمام وجود برای تولید، تلاش می‌کنند و در شرایط اقتصادی موجود و تحریم‌های ظالمانه همراهی و همکاری خود را با کارفرمایان برای عبور از مشکلات موجود نشان می‌دهند.

عنابستانی: اروپا دیگر مزیتی برای صنایع ندارد/ نشانه های افت پول، تنزل تولید و افزایش تورم در قاره سبز سال آینده خود را نشان می دهد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا