پروژه‌های عمرانی منطبق بر برنامه پنجساله توسعه شیراز اجرا شود

به گزارش ایسنا منطقه فارس، آرش فرج‌زاده جمعه ۲۹ شهریور در جلسه بررسی پروژه‌های قابل افتتاح در نیمه دوم سال ۹۸ دل کلانشهر شیراز اعلام کرد: امسال شهروندان در بازه‌های زمانی مختلف شاهد افتتاح پروژه‌های متنوع در زمینه عمرانی، زیباسازی، فضای سبز و … خواهند بود.

وی افزود: به منظور تامین مالی و تسریع در عملیات عمرانی پروژه‌ها، بخشی از درآمد مناطق یازده گانه به همان منطقه تعلق می‌گیرد.

قائم مقام شهردار شیراز خطاب به شهرداران مناطق شیراز گفت: لیست پروژه‌های عمرانی به صورت هدفمند، دقیق و با اعتماد نو به نقل از برنامه زمان بندی ارائه و براساس آن لیست کنترل پروژه‌ها تهیه و به صورت دو هفته‌ای درصد پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه کنترل می شود.

فرج‌زاده عنوان کرد: زمان بندی افتتاح پروژه‌های شهرداری‌های مناطق در نیمه دوم سال ۹۸ با معاون فنی و عمرانی هماهنگ می‌شود تا به صورت دوره‌ای در بازه زمانی هفتگی و ماهانه شاهد افتتاح پروژه در سطح شهر باشیم.

اسماعیل صالحی، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز در این نشست گفت: در نیمه دوم سال جاری حرکت عمرانی مناطق شامل عمل به اعتماد نو به نقل از برنامه زمان بندی، نحوه انجام پروژه‌ها و تکمیل آن رصد و در اختیار شهردار شیراز قرار می‌گیرد.

معاون اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز نیز گفت: شهرداری‌های مناطق یازده‌گانه پروژه‌ها و اقدامات مختلف حوزه خود را در سامانه فرابر ثبت و بارگزاری می‌کنند و این اطلاعات پس از بارگزاری توسط شهردار منطقه تایید می‌شود.

محمدعلی راضی با اشاره به مزیت‌های این سامانه از جمله دسترسی آنلاین شهرداران به اطلاعات مناطق، به روز رسانی سریع، تسهیل در ارائه عملکرد و .. افزود: کمیته کنترل پروژه متشکل از معاونت مالی و اقتصادی، معاونت فنی و عمرانی و معاونت اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی، آمار و اطلاعات بارگزاری شده در این سامانه را کنترل و در صورت نیاز از روند اجرای پروژه‌ها بازدید می‌کنند.

تفریغ بودجه ۹۷ شهرداری قم تصویب شد
هم اکنون بخوانید

به گزارش ایسنا، در جلسه بررسی پروژه‌های قابل افتتاح در نیمه دوم سال ۹۸ شهرداران مناطق یازده‌گانه پروژه‌های مختلف سطح منطقه خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا