دولت به دنبال استفاده از همه اقوام کشور در مناصب است


دولت به دنبال استفاده از همه اقوام کشور در مناصب است

معاون حقوقی رئیس جمهور در دیدار با ماموستا محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و اعضای شورای افتاء کرمانشاه گفت: دولت به دنبال استفاده از همه اقوام کشور در مناصب است.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، لعیا جنیدی در دیدار با ماموستا محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و اعضای شورای افتاء کرمانشاه با بیان این مطلب که نگاه حقوقی، نگاه سیاسی نیست، گفت: قانون اساسی تساوی مردم در برابر قانون را مقرر کرده و طبیعی است که بنده عمیقا به این اصل اعتقاد داشته باشم و برای آن تلاش کنم.

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه ارزش های بزرگ برای رسیدن به خواسته ها نباید از یاد برود، تصریح کرد: ارزش های بزرگ، حفظ کلیت کشور، وحدت ملی، تمامیت ارضی، دوام و قوام کشور است.

جنیدی  نظام کشور را مجموعه ای از نظم ها تعبیر و اذعان کرد: امروز گروه های خارجی و مداخلات تهدید کننده منطقه، کشور را تهدید می کند ولی مردم ایران مردم متحدی هستند و حفظ موجودیت کشور برایشان اهمیت دارد.

جنیدی با بیان اینکه ایران باشکوه مجموعه ای از اقوام مختلف است که در عین حال بهم پیوستگی دارند و واحد هستند، مطرح کرد: این باور به اتحاد موجودیت کشور را مستحکم و حفظ می کند؛ وجود اقلیت های مختلف قومی ومذهبی در کشور، تنوع فکری و فرهنگی ما را نشان می دهد که در عین حال به هم پیوسته است.

وی اظهار کرد: بدون هیچ تردیدی برخی  خواسته های اقلیت های مذهبی را به حق می دانم و تلاش می کنیم اصل تساوی مردم در برابر قانون برای تمام مردم کشور تامین شود.

اجازه نخواهیم داد خللی در اراده پولادمردان و تولیدکنندگان کشور ایجاد شود
هم اکنون بخوانید

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان این مطلب که مبنا در مناصب باید شایسته سالاری باشد، عنوان کرد: به دنبال شایسته سالاری است که احساس رضایت، خشنودی، اقناع و انگیزه بیشتر برای کار بیشتر پیش می آید؛ دولت هم به مانند شما فکر می کند و علاقه مند به شایسته سالاری است.

ماموستا محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز در این جلسه با بیان اینکه اقلیت های مذهبی وظایفشان را در طول چهل سال تاریخ انقلاب  به درستی انجام داده اند، گفت: هر کسی دارای توانایی ها و ظرفیت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و اقلیت های مذهبی نباید از بسیاری از میدان های کاری و وظایف محروم باشند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در این نشست از خدمات ارزنده استاندار کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است؛ همچنین در این نشست اعضای شورای  افتاء کرمانشاه به بیان نظرات، پیشنهادات، خواسته ها و دیدگاه های خود با معاون حقوقی رئیس جمهور پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا