از اول مهر ماه، مبنای پرداخت‌ها در درمان مصدومین ترافیکی، اطلاعات سامانه سپاس خواهد بود

به گزارش ایسنا، دکتر رضا رضایی ضمن بیان این مطلب افزود: دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی موظفند براساس محل اعتبارات تعیین شده نسبت به هزینه کرد این موارد اقدام و عملکردهای خود در هر اعتماد نو به نقل از برنامه را اصلاح نمایند تا پروژه‌های نیمه تمام هر چه سریع‌تر تکمیل شوند.

رضایی گفت: همچنین هزینه اعتماد نو به نقل از برنامه بیماران خاص، بیماران مبتلا به سرطان و بیماران نیازمند پیوند در راستای اعتماد نو به نقل از برنامه حفاظت و حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج ذیل اعتماد نو به نقل از برنامه طرح تحول  سلامت تا پایان سه ماهه اول سال به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت شده است.

رییس اداره بودجه و اعتبارات معاونت درمان در خصوص هزینه‌های مصدومین سوانح و حوادث ترافیکی گفت: تسویه سال ۱۳۹۷ و علی الحساب سه ماهه اول سال ۱۳۹۸ پرداخت شده است، اما از اول مهر ماه مبنای پرداخت اعتماد نو به نقل از برنامه مصدومین ترافیکی، اطلاعات سامانه سپاس خواهد بود.

بنابر اعلام وبدا، وی در پایان تاکید کرد: با توجه به محدودیت منابع، تجهیزات پزشکی براساس اولویت مراکز توزیع خواهد شد و مراکز محروم‌تر و نیازمندتر در راس توزیع خواهند بود.

انتهای پیام

اجرای «طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران اُفت تحصیلی» دانش‌آموزان در تابستان
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا