بررسی سوال نمایندگان از وزیر فرهنگ در کمیسیون فرهنگی

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با ایسنا در خصوص جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه امروز در خصوص بررسی سوال نمایندگان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

وی افزود: سوال آقای قاضی پور نماینده مردم ارومیه در خصوص چرایی تاخیر در تکمیل تالار مرکزی ارومیه بود که قرار شد تیمی متشکل از وزارت فرهنگ، استانداری، نمایندگان ارومیه و سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه بودجه موضوع را پیگیری کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سوال بعدی آقای قاضی‌پور در خصوص علت عدم صدور مجوز برای روزنامه به زبان ترکی بود که به دنبال آن در این جلسه مقرر شد تا معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بررسی شرایط روزنامه موضوع را پیگیری کند.

وی ادامه داد: سوال آقای خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در خصوص نابسامانی در مدیریت و هتک حرمت افراد در یک رسانه دولتی بود که مقرر شد تا پایان شهریور ماه موضوع از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی و اقدام لازم صورت پذیرد.

ذوالقدر گفت: وزیر و معاون مطبوعاتی وزارتخانه در پاسخ به سوال سوال آقای پوربافرانی نماینده مردم نائین در خصوص علت افزایش قیمت کاغذ و چاپ روزنامه ها و یارانه نشریات با توجه به تعادل در بازار کاغذ توضیحاتی را ارائه دادند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: سوال آقای عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس نیز در خصوص چرایی عدم اقدامی مثبت برای ترویج فرهنگ کتابخوانی از سوی وزارتخانه و چرایی تعطیلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در  شهرستان بود که به دنبال آن مقرر شد موضوع بررسی و تا تاریخ ٩٨/٧/١ گزارشی تطبیقی از اعتبارنامه ادارات شهرستان های حوزه انتخابیه آقای عبدالهی داده شود تا ایشان نظر دهند.
انتهای پیام

کشتی‌ باقی‌مانده از جنگ را اوراق می‌کنند!
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا