اعتصاب غذای ۲۰۰ فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، مرکز اسرا و آزادگان فلسطینی امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: بیش از ۲۰۰ تن از فلسطینی‌های بازداشتگاه “ریمون” در جنوب سرزمین‌های اشغالی در راستای درخواست برای جمع‌آوری سیستم‌های سرطان‌زای پارازیت و نیز بهبود شرایط معیشتی زندانیان زن در بازداشتگاه “دامون” که از حداقل امکانات حیاتی محروم هستند، دست به اعتصاب غذا زدند.

این مرکز افزود: جلسات گفتگویی که روز یکشنبه میان مدیریت زندان‌های اشغالگر اسرائیل و نمایندگان گروه‌ها و تشکل‌های جنبش اسرا در بخش چهار زندان ریمون برگزار شد، نتیجه‌ای نداشته و به دلیل عدم پاسخ مسئولان زندان به درخواست‌های زندانیان به بن بست خوردند.

همچنین مرکز یاد شده در ادامه گزارش داد: مدیریت زندان بخش‌های یک و چهار آن را در واکنش به آغاز اعتصاب غذای اسرا به شکل کامل تعطیل کرد.

مرکز اسرا و آزادگان فلسطینی در پایان سیاست لجبازی و وقت‌کشی مدیریت زندان‌های رژیم صهیونیستی در پاسخ به ساده‌ترین خواسته‌های حیاتی و انسانی اسرا را محکوم کرده و کمک به اسرایی که دست به اعتصاب غذا زده‌اند و نیز تلاش برای برملا کردن جرائم اسرائیل در حق آنها را که بر خلاف منشورهای بین‌المللی و اصول حقوق بشر هستند، خواستار شد.

انتهای پیام

متضرر شدن صهیونیست‌های شهرک‌نشین از تحریم کالاهایشان توسط فلسطینی‌ها
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا