حضور مونسان و حاجی‌میرزایی در کمیسیون فرهنگی مجلس


حضور مونسان و حاجی‌میرزایی در کمیسیون فرهنگی مجلس

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دو وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارتخانه‌های میراث فرهنگی و گردشگری و آموزش و پرورش امروز در کمیسیون فرهنگی حاضر شدند و به ارائه اعتماد نو به نقل از برنامه‌های خود پرداختند.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری سیاسی اعتماد نو به نقل از ایلنا درباره جلسه امروز کمیسیون فرهنگی گفت: دستور کار جلسه امروز ادامه لایحه مالکیت فکری بود که مواد ۵۶، ۵۷ و ۵۸ آن بررسی و تصویب شد. از فصل بعدی این لایحه نیز ماده ۶۲ hن مصوب شد که همگی مربوط به حقوق مالکیت شنیداری و تصویری است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مونسان وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت میراث فرهنگی نیز اعتماد نو به نقل از برنامه‌های خود را در حوزه‌های میراث فرهنگی و گردشگری ارائه داد و نمایندگان هم انتظارات خود را بیان کردند و خواستار این بودند که تحولی در این حوزه بوجود بیاید و از افراد متخصص استفاده شود و شورای عالی میراث فرهنگی تشکیل شود که الان حدود دو سال است که جلسات آن برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به حضور حاجی‌میرزایی در کمیسیون فرهنگی گفت: ایشان نیز اعتماد نو به نقل از برنامه‌های خود را در مورد لزوم تحقق اسناد بالادستی و بهبود کیفیت راهبردی و مدیریت در آموزش و پرورش، عدالت آموزشی و ترویج فرهنگ پژوهشگری و پرسشگری بیان کرد و نمایندگان هم مطالبات خود را درمورد رسیدگی به رتبه‌بندی معلمان، تعیین تکلیف حق‌التدریسی‌ها و چگونگی تحقق مطالبات معلمان را مطرح کردند.

ربیعی: حمایت دولت از بورس با دخالت در شاخص‌ها متفاوت است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا