از درآمد میلیاردی متکدیان در تهران تا ماجرای ببرهای باغ وحش "حسن رعیت"

به گزارش ایسنا، برخی از مهم‌ترین عناوین خبری تحریریه اجتماعی ایسنا در روز یکشنبه _۱۰ شهریور ماه در پی می‌آید که با کلیک بر روی تیتر خبرها می‌توانید به متن کامل آن دسترسی داشته باشید:

مهندسی نیرو در شهرداری تهران به روایت معاون سابق

معاون پیشین منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به جذب حدود ۲۵۰ نفر با کسب مجوز در ستاد، مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران درباره اصلاح ساختاری مجموعه شهرداری تهران که در دوره جدید مدیریت شهری به شدت مورد پیگیری شورا و شهرداری تهران است، گفت: منطق این تغییرات ساختاری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و پشتوانه مطالعاتی ندارد و حداکثر در سطح قضاوت‌های شخصی برخی کارشناسان است که البته تعارض‌ها و دیدگاه‌های گوناگونی هم در این خصوص شاهدیم و حتی نمی‌توان به اجماع کارشناسی هم در این زمینه اشاره کرد.

جذب سرباز آتش‌نشان در روستاها

معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به فعالیت ۹۲۴ پایگاه‌ آتش‌نشانی روستایی، از جذب ۲۷۳ سرباز آتش‌نشان از سال گذشته خبر داد.

رشد ۷۳۰ درصدی بازپرداخت بدهی‌های شهرداری در چهار ماه نخست سال جاری

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران از رشد ۷۳۰ درصدی بازپرداخت بدهی‌های شهرداری تهران در چهار ماه نخست سال جاری خبر داد.

توقف ساخت پالایشگاه خون در سایه تعلل سازمان خصوصی‌سازی

سازمان انتقال خون، سال‌هاست وعده ساخت یک پالایشگاه پلاسما را می‌دهد؛ پروژه‌ای که به همراه زمینی زیر برج میلاد در پایان دولت دهم به سازمان خصوصی‌سازی واگذار شد؛ اما هنوز تکلیف این زمین ۲۲ هزار متری که قرار بود مکانی برای پیاده سازی پروژه ساخت پالایشگاهی با ظرفیت ۱۵۰ هزار لیتر فرآورده پلاسمایی باشد، مشخص نیست.

بانک شیر مادر مشکل فقهی ندارد / نتایج اثربخش این بانک در بهبود نوزادان نارس

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت راه‌اندازی بانک شیر مادر در ایران، این روش را در بهبود سریع‌تر نوزادان نارس، موثر دانست و گفت: تاکنون با آغاز به کار این بانک شیر به شکل پایلوت در استان فارس بالغ بر ۴۰نوزاد نارس توانستند با شیر مادر تغذیه کنند.

۲۱۹ هزار خانوار تحت حمایت امداد در منازل استیجاری زندگی می‌کنند
هم اکنون بخوانید

شرایط «کفالت» پدر و مادر در تامین اجتماعی

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی شرایط تحت کفالت قرار گرفتن والدین یک بیمه شده را تشریح کرد.

تعرفه‌های درمان اعتیاد اصلاح می‌شود

مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن اشاره به افزایش ۵ تا ۱۵ درصدی تعرفه‌های درمان اعتیاد در سال جاری گفت: ایراداتی به تعرفه‌ها وارد شد که در نهایت اصلاحیه آن (تجدید نظر در تعرفه‌ها) مورد توافق مسوولان مربوطه قرار گرفته؛ این در حالیست که پیشنهاد اصلاح تعرفه‌های درمان اعتیاد در شورای عالی بیمه منتظر اعلام به هیات دولت است تا پس از توافق هیات دولت، ابلاغ شود.

درآمد روزانه ۱.۵ میلیاردی متکدیان در تهران

سرپرست امور مجلس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه کمک مستقیم به کودکان کار و خیابان و متکدیان باعث افزایش تعداد آنها در فضاهای عمومی می‌شود، گفت: در کلانشهر تهران روزانه حدود ۱.۵ میلیارد تومان پول به متکدیان از سوی مردم پرداخت می‌شود.

۲خواسته مهم از وزیر جدید آموزش و پرورش

یک کارشناس آموزش و پرورش با بیان اینکه از جمله خواسته‌های مهم از وزیر جدید، توقف خصوصی سازی، کاهش تنوع مدارس و توسعه مدارس نوین همراه با آموزش فناوری است، عنوان کرد: فناوری در دنیای امروز نقش مهمی ایفا می‌کند و باعث شده نظام‌های پیشرفته مباحث آموزشی علوم کامپیوتر و رباتیک را به سطح دبستان بیاورند. علوم کامپیوتر و اعتماد نو به نقل از برنامه نویسی باید جایگاهی در اعتماد نو به نقل از برنامه درسی در مقاطع تحصیلی مختلف داشته باشند.

واکنش استاندار تهران به درآمد روزانه ۱٫۵ میلیاری متکدیان

استاندار تهران درخصوص درآمد روزانه ۱٫۵ میلیاردی متکدیان در تهران گفت‌: دولت و نهادهای حمایتی بارها اعلام کردند که از خانواده‌ کودکان متکدی حمایت و برای آنها مقرری تعیین می‌کنند؛ اما رقم‌هایی که از محل تکدی‌گری نصیب این افراد می‌شود بالاتر است و برهمین اساس هم این افراد به‌رغم جمع آوری، بار دیگر به این کار بازمی‌گردند.

ازن هوای پایتخت را برای همه ناسالم کرد
هم اکنون بخوانید

بازدید محیط زیست از باغ وحش «حسن رعیت»/خبری از ۱۷ ببر نیست

رییس اداره نظارت بر حیات وحش استان تهران ضمن اشاره به بازدید از مرکز نگهداری از حیات وحش حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت – که اخیرا اخباری مبنی بر دستگیری او با ۱۷ ببر منتشر شده است- گفت: در این بازدید فقط یک قلاده ببر در این مرکز دیده شد. همچنین اگر نیروهای امنیتی و نظامی او را با ۱۷ ببر دستگیر کرده بودند، به یگان حفاظت ما گزارش داده می‌شد، ولی ما تاکنون هیچ گونه گزارشی در این زمینه نداشتیم.

انتقاد محیط زیست از ساخت و سازها در منطقه ۲۲ تهران

معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران ضمن انتقاد از ساخت و سازهای بی رویه در منطقه ۲۲ گفت: به‌طور قطع این ساخت و سازها کیفیت هوای کل تهران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سگ های گله اولین دشمن یوزهای آسیایی

یک عضو انجمن یوزپلنگ آسیایی ضمن تشریح آخرین وضعیت این گونه کمیاب جانوری در کشور، بر لزوم پایش هرچه‌ دقیق‌تر جمعیت یوزآسیایی در زیستگاه‌های مختلف آن در کشور تاکید کرد.

آغاز لغو روادید میان ایران و عراق / بازگشایی مرز خسروی؛ بزودی

فرمانده ناجا از آغاز لغو روادید میان ایران و عراق از امروز خبر داد.

شلیک تیر برای دستگیری سارق بازار تهران

رئیس کلانتری بازار تهران از دستگیری سارقی خبر داد که با همراه خانمی اقدام به سرقت از مغازه‌ها می کرد.

به گزارش ایسنا، پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی ایسنا در روز۱۰ شهریور ماه ۹۸ و تا لحظه مخابره این گزارش، به شرح زیر است:

دلیل برکناری رییس هلال‌احمر ممسنی اعلام شد

درآمد روزانه ۱.۵ میلیاردی متکدیان در تهران

بازدید محیط زیست از باغ وحش «حسن رعیت»/خبری از ۱۷ ببر نیست

۴ راهکار برای مقابله با اضطراب اجتماعی

از این مواد غذایی برای تامین آهن بدن‌تان استفاده کنید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + شش =

دکمه بازگشت به بالا