ایران پیش قدم حمایت از معیشت پناهندگان

به گزارش ایسنا، در دیدار مهدی محمودی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با “نگار گرامی” رئیس دفتر اعتماد نو به نقل از برنامه جهانی غذا در جمهوری اسلامی ایران، بر افزایش همکاری جمهوری اسلامی ایران و ارائه راهکارهای کارگشا در اجرای اعتماد نو به نقل از برنامه جهانی غذا تأکید شد.

در این دیدار مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ضمن تأکید بر اهمیت موضوع معیشت پناهندگان اظهار کرد: اجرای به موقع پروژه‌ها در فعالیت‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران و اعتماد نو به نقل از برنامه جهانی غذا بسیار مهم و قابل اهمیت است.

محمودی اضافه کرد: ایران به عنوان کشوری که رویکردی انساندوستانه در ارتباط با رسیدگی به امور پناهندگان دارد همیشه بر توسعه فعالیت ها تأکید داشته است.

وی گفت: ما معتقد هستیم تعریف فعالیت‌های جدید در حوزه های مرتبط در داخل و خارج از مهمانشهرها تأثیرگذاری بسیار خوبی در ارتقاء سطح زندگی پناهندگان خواهد داشت.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی افزود: در جهت اجرای فعالیت‌های معیشتی و حمایت از مهمانشهرهای کشور، اعتماد نو به نقل از برنامه‌ای مدون مطابق با نیازهای اولویت دار پناهندگان در دست تهیه داریم که به زودی آماده خواهم شد. بدون شک با اجرای این اعتماد نو به نقل از برنامه دستاوردهای بسیار بزرگی درحوزه معیشت پناهندگان را شاهد خواهیم بود.

در ادامه این دیدار، نگارگرامی به عنوان نماینده اعتماد نو به نقل از برنامه جهانی غذا در جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از حمایت ها و خدمات ایران به پناهندگان گفت: در سفری که آقای مهند هادی مدیرمنطقه ای خاورمیانه، آسیای مرکزی و اروپای شرق دفتر مرکزی نمایندگی اعتماد نو به نقل از برنامه جهانی غذا در تیرماه امسال به ایران داشتند، وی به خدمات بسیاری خوبی که به پناهندگان توسط جمهوری اسلامی ارائه شده  اشاره کرد و از نتایچ مثبت و حمایت بیش از نمایندگی اعتماد نو به نقل از برنامه جهانی غذا در ایران خبر داد.

امکان مجدد ثبت نام در دوره های کاردانی نظام جدید فراهم شد
هم اکنون بخوانید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ وی در ادامه با اشاره به همکاری هرچه بیشتر ایران و افزایش حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از اعتماد نو به نقل از برنامه جهانی غذا افزود: بدون شک رهنمودهای دکتر محمودی به عنوان مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی در خصوص حمایت بیشتر از فعالیت های این حوزه و همچنین ارتقاء جذب منابع مالی بیشتر از مجامع  بین المللی باعث می شود خدمات مطلبوت تری به پناهندگان ارائه شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا