روایت بهروز رضوی از ماجراهای یک شاعر در «کتاب شب» رادیو

به گزارش ایسنا، محمدباقر رضایی با اشاره به هفته ای که روز شعر و ادب فارسی در آن قرار دارد، گفت: از روز شنبه ۲۳ تا پنجشنبه ۲۸ شهریور، در اعتماد نو به نقل از برنامه کتاب شب، ماجراهای زندگی و آثار سید حسن حسینی در شش قسمت ۲۰ دقیقه ای با صدای بهروز رضوی در استودیو ۲۴ معاونت صدا ، پخش خواهد شد.

 به گفته رضایی، زنده یاد سید حسن حسینی شاعر، محقق و مترجمی توانمند بود و نیز دردمند که خیلی زود از دست رفت. او برای کار کردن در جای دلخواه، مصیبت ها کشید و در زمان پرواز ، سرپرست ویراستاران رادیو تهران شد که به گفته خودش، از آن راضی بود.متاسفانه نوروز سال ۸۳ که به مرخصی رفت، دیگر برنگشت و همکاران خود را با هزاران افسوس بر جای گذاشت. او آنقدر فروتن بود که هیچ گاه دانش خود را فریاد نمی زد و بنابراین جز چند تن از اهالی شعروادب، بقیه همکارانش در هر جایی که کار می کرد، نمی دانستند چه نابغه ای در محیط کار آنها حضور دارد.

اعتماد نو به نقل از برنامه «کتاب شب» رادیو تهران در گروه اخلاق و زندگی شهروندی با تهیه کنندگی رضا قربانی ، سردبیری محمدباقر رضایی و اجرای بهروز رضوی، هرشب( بجز جمعه شب) ساعت ۳۰: ۲۳ برای علاقه مندان، پخش می شود.

انتهای پیام/

جشنواره هنر آسمانی برای تشخیص طلاب مستعد برگزار می‌شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا