چنارانی مدعی نفع شخصی مدافعان بیمه دی در موضوع ایثارگران شد

به گزارش ایسنا، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در اخطار  میان دستور جلسه علنی امروز مجلس با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی در خصوص حفظ شأن مجلس گفت: آنچه که واقعا امروز جامعه باید به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشد موضوع ایثارگران است. امروز جمهوری اسلامی ایران وامدار خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است، بیمه درمانی ایثارگران به فراموشی سپرده شده است و متاسفانه بنیاد شهید و بسیاری از نهادهای مربوطه هیچگونه پیگیری در اینرخصوص انجام نمی دهند.

وی با افزود: بیایید با یکدیگر مشکلات درمانی ایثارگران را کمتر کنیم، به دلیل منافعی که عده ای در بیمه دی دارند، این تمایل وجود ندارد که امور درمانی ایثارگران به بیمه‌ای با توانمندی و باسابقه بیشتر واگذار شود، شاید واگذاری بیمه درمانی ایثارگران به بیمه‌ای دیگر حلال همه مشکلات نباشد، ولی به طور قطع مشکلات بسیار کمتری نسبت به بیمه دی خواهد داشت.

چنارانی با بیان این که بیمه دی به دلیل امکانات محدود و ضعف منابع مالی و مدیریتی ساختار مناسبی برای حل مشکلات درمانی ایثارگران ندارد ادعا کرد: کسانی که از این بیمه دفاع می کنند، دارای منافع شخصی در این بیمه هستند و نمی‌خواهند این منافع را از دست بدهند، نمایندگان مجلس درباره امور بیمه درمانی ایثارگران همگی پیگیری می کنند که این بیمه به بیمه ایران واگذار شود.

وی در پایان اضافه کرد: همه ایثارگران این موضوع را به صورت یک مطالبه جدی با نمایندگان استان و شهرستان خودشان در میان بگذارند و خواستار انتقال بیمه درمانی ایثارگران از بیمه دی به بیمه ایران شوند. تشکل های ایثارگران این خواسته را به عنوان یک مطالبه بحق پیگیری کنند.

نکاتی برای کنترل علائم "آرتریت پسوریازیس"
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا