جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در گام آخر

به گزارش ایسنا، مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مجتبی حسینی (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، سلیمانی دشتکی (استاندار ایلام) و برخی دیگر از مدیران فرهنگی کشور به همراه هیأت داوران و جمعی از هنرمندان حاضر در جشنواره روز یکشنبه (سوم شهریور ماه) برگزار می‌شود.

هم‌اکنون اعضای هیات داوران رشته‌های ٩ گانه جشنواره نیز به استان ایلام رفته‌اند تا علاوه بر بازدید از کارگاه‌های تخصصی جشنواره و آثار نهایی، به داوری آثار بپردازند.

در همین راستا رضوان صادق‌زاده، دبیر این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی جوانان اعلام کرده است که ۱۲۷ نفر هنرمند و هنرجوی جوان از میان ۱۳۱۱ نفر در ایلام حضور دارند.

این تعداد در رشته‌های تصویرسازی، نقاشی و طراحی، کاریکاتور، عکاسی، خوشنویسی، گرافیک، مجسمه‌سازی و نگارگری در کارگاه استادان شرکت کرده و اثر خود را خلق می‌کنند. 

او همچنین یادآور شد که عصر روز شنبه (دوم شهریور ماه) داوران به همراه استادان کارگاه‌ها، آثار هنرمندان جوان را بررسی و داوری می‌کنند و از هر رشته یک نفر انتخاب می‌شود که در مراسم اختتامیه فردا معرفی خواهد شد. 

علی بوذری، صداقت جباری، مهدی علایی نژاد، بهرام عظیمی، عطیه مرکزی، اسماعیل عباسی، داریوش حسینی، محمدرضا یزدی، روح الله شمسی زاده، عبدالله محرمی، مهدی مقیم نژاد، مهران زمانی، علی زمانی و جلیل جوکار از جمله هنرمندانی هستند که برای حضور در جشنواره به استان ایلام سفر کرده‌اند. 

بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران به دبیری «رضوان صادق‌زاده» با شعار «نرسیده به درخت، دو قدم مانده به گل» از ۳۰ مرداد تا سوم شهریور ماه ۱۳۹۸ در ایلام در حال برگزاری است.

انتهای پیام

از دیدگاه امام علی(ع) آنچه فرد را به اوج انسانیت می‌رساند توحید است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا