انجام ماموریت اربعین ۹۸ تحت قرارگاه عملیاتی «ابوذر»

به گزارش ایسنا، سردار محمد شرفی درارتباط ویدئو کنفرانسی با معاونان هماهنگ کننده و رؤسای پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی سراسر کشور، با تشریح و تبیین دستورالعمل جامع اعتلای معرفتی و تعالی رفتار کارکنان کوپ، کارکنان این رده های اجرایی را ملزم به رعایت مفاد دستورالعمل کرد.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های افزایش منزلت پلیس در جامعه این است که پلیس خود را به افکار و سرمایه های اجتماعی جامعه نزدیک‌تر کرده و بتواند میان خود و این افکار، هماهنگی و سازگاری ایجاد کند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به اشاره به دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه سال جاری و اظهار رضایت معظم له از عملکرد کوپ ها که فرمودند “نسبت به گذشته خیلی بهتر شده اند” تاکید کرد: همواره در تلاش هستیم تا با نصب العین قراردادن توصیه های مقام عظمای ولایت نسبت به ارتقاء کیفیت خدمت رسانی در کلانتری و پاسگاه ها بیش از پیش کوشا باشیم.

سردار شرفی در بخش دیگری از صحبت های خود و تشریح اقدامات آتی پلیس پیشگیری ناجا در سال جاری، گفت: با نزدیک شدن به ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ماموریت اربعین حسینی(ع) با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت زائران عتبات عالیات تحت قرارگاه عملیاتی ابوذر مدیریت و نظارت خواهد شد.

براساس گزارش سایت پلیس، در پایان این ویدئو کنفرانس جانشین فرماندهی استان البرز و رؤسای پلیس پیشگیری استان های کرمانشاه، هرمزگان، کرمان و اصفهان به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام

مدیر ارشاد کرمانشاه به جشنواره تئاتر منطقه یک پیام داد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا