مسابقات فرهنگی و هنری شاه کلید کاهش آسیبهای دانش آموزی

به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی در آئین افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران، با تشریح ابعاد مختلف جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده کشور اظهار کرد: این دانش آموزان به عنوان نماینده ۱۴ میلیون دانش آموز و پس از طی مراحل مختلف به این مرحله رسیدند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: یکی از ساحت های ششگانه سند تحول، حوزه فرهنگ وهنر است که بسیار دارای اهمیت  است.

کاظمی تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌ها موجود برای تحقق آموزه‌های علمی مختلف همین مسابقات فرهنگی و هنری است که دارای کارکردهای ارزشمندی از جمله تعیین مسیر شغلی دانش آموزان در آینده و تحقق آموزه‌های اخلاقی و دینی است.

وی مسابقات فرهنگی و هنری را شاه کلید کاهش آسیبهای دانش آموزی دانست وافزود: سالم ترین و فعال ترین دانش آموزان در این مسابقات حضور دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری این مسابقات با حضور بیش از ۳ میلیون و۶۰۰ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جاری خبرداد و افزود: این مسابقات در پنج محور و ۷۰ رشته  برگزار می شود در مراحل قبل ۵ هزار اثر دریافت و در نهایت ۱۰۷۶ اثر انتخاب و به این جشنواره دعوت شدند.

وی ادامه داد؛ این جشنواره یک کارگاه بزرگ آموزشی و مهارت آموزی است بنابراین دانش آموزانی که در این جشنواره حضور می یابند متحول می‌شوند و مهارت‌های مختلف را فرا می گیرند و استعدادهایشان ظهور و بروز می کند.

 به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش، کاظمی افزود: آثار دانش آموزان در حدی عالی است که انسان باور نمی کند این سطح از خلاقیت و هنر کار دانش آموزان باشد.

تدروس آدهانوم : واکسنی که ایمن و موثر نباشد مورد تایید قرار نمی‌گیرد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا