شیوه زندگی شهید آوینی در کشور احیا شود

به گزارش ایسنا، همزمان با ۱۷ مردادماه، روز پایگاه خبری، اصحاب رسانه شهرستان ری با حضور بر سر مزار شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی و استاد اخلاق رسانه زنده یاد دکتر عباس فغانی، این روز را گرامی داشتند.

رضا فغانی، نایب رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان تهران در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با پایگاه خبری ایسنا، ضمن تبریک روز پایگاه خبری به اصحاب رسانه گفت: رسالت خبری که امروز بر دوش اصحاب قلم است خیلی دشوار تر و حساس تر از هر زمان دیگری است، زیرا در این عصر که تکنولوژی های پیشرفته در حال گسترش می باشند اهالی رسانه با هوشیاری بیشتری باید این وظیفه خطیر را به سرانجام برسانند.

فغانی افزود: امروز در فضای مجازی متاسفانه از سوی مسئولین کشور هیچ نظارتی صورت نمی گیرد و هر کسی با هر عنوان و تخصصی وارد این محیط می شود و به تولید محتوا می پردازد و گاها شاهد انتشار شایعاتی می شویم که موجب تشویش اذهان عمومی و رقم زدن حوادث تلخ در جامعه می گردد.

نایب رئیس خانه مطبوعات استان تهران اظهار کرد: راه و روش و شیوه زندگی شهید آوینی باید امروز در کشور ما دوباره احیا شود و کسانی که پا در عرصه خبر می گذارند از این شهیدای عرصه رسانه الگو برداری نمایند و راه و روش و شیوه اخلاقی و رفتاری آنان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

همچنین در حاشیه این مراسم مصطفی علی اکبری رئیس بسیج رسانه شهرستان ری در گفت‌وگو با پایگاه خبری ایسنا، ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز پایگاه خبری گفت: امروز پایگاه خبریان نیاز به یک همدلی و وحدت رویه در جهت تعالی و ایجاد فضایی با نشاط در جامعه نیازمند هستند.

میراث‌فرهنگی ناملموس «هنر ساختن و نواختن عود» جهانی شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا