ایران شدیدا می‌خواهد با ما مذاکره کند!

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه در توییتی مدعی شد: ایران در مضیقه مالی بدی قرار دارد. آن‌ها شدیدا می‌خواهند با آمریکا وارد مذاکره شوند اما از طرف کسانی که خود را نماینده ما می‌نامند – همانند امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه – پیام‌های ضد و نقیضی دریافت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: می‌دانم که نیت مکرون همانند بقیه خیر است اما هیچکس جز ایالات متحده برای ایالات متحده صحبت نمی‌کند. کسی به هیچ شکل یا طریقی حق نمایندگی از طرف ما را ندارد.

به گزارش ایسنا، ادعای مضحک مذاکره میان ایران و آمریکا از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده در حالی مطرح می‌شود که اقدامات یک‌جانبه و ضد ایرانی آمریکا پس از خروج این کشور از توافق هسته‌ای، نشان داده است که ادعای تمایل برای مذاکره و راهکارهای دیپلماتی، رویکرد اصلی واشنگتن راجع به ایران متناقض است.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران چندی پیش درباره امکان مذاکره با آمریکا خاطرنشان کرده بود: ما هیچ وقت میز مذاکره را ترک نکردیم. تا اسفند ۹۶ آمریکا در جلسات کمیسیون مشترک ۱+۵ حضور می‌یافت و داخل مذاکرات بود، اما خودشان میز مذاکره را ترک کردند و الان برای فریب ادعای دروغ مطرح می‌کنند که آماده مذاکره هستند، ولی مذاکره با تروریسم جور در نمی‌آید. خودشان هم با تروریست‌ها مذاکره نمی‌کنند ما هم با کسانی که علیه مردم ایران به تروریسم اقتصادی دست زدند، مذاکره نمی‌کنیم.

انتهای پیام

مجمع جهانی بیداری اسلامی اقدام خرابکارانه در سایت غنی سازی نطنز را محکوم کرد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا