اجرای دو طرح «نذر نیابتی» به مناسبت عید قربان

به گزارش ایسنا، حمیدرضا شیران به اولین طرح «نذر نیابتی» اشاره کرد و افزود: اگر فرد خیری توان خرید یک رأس گوسفند را نداشته باشد اما بتواند مبلغی را پرداخت کند، مابقی هزینه خرید یک رأس گوسفند توسط کمیته امداد استان تامین و به نیت فرد خیر گوسفند خریداری، ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با بیان این که دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به آن آماده دریافت کمک های مردم نوع‌دوست و خیّر استان در طرح نذر نیابتی است، تصریح کرد: خیران می‌توانند علاوه بر روش‌های حضوری از روش‌های دیگری از جمله تلفن ثابت ۷۳۵۵ با کد (۱۴)، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و کد دستوری #۰۲۱*۱*۸۸۷۷* برای شرکت در این طرح استفاده کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران همچنین از اجرای طرح نیابتی دیگری خبر داد و گفت: در این طرح اگر هر فرد خیر یک گوسفند به کمیته امداد اهدا کند، در مقابل این نهاد، نیز یک گوسفند دیگر به نیت این فرد ذبح و گوشت آن را بین نیازمندان توزیع می کند که جمعا به نیت هر فرد خیر دو گوسفند قربانی می شود.

شیران تأکید کرد: درصدد هستیم کلیه نذروات اهدایی مردم به ویژه گوشت قربانی را در همان ساعات اولیه به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم نوع‌دوست و خیر استان تهران در همراهی کمیته امداد استان برای خدمت به نیازمندان ابراز امیدواری کرد: مردم خیّر و نیکوکار استان تهران همچون گذشته در روز عید قربان نیز برای کمک به نیازمندان پیش قدم و پیشتاز باشند.

مصدومیت یک نوجوان در پی انفجار مواد محترقه
هم اکنون بخوانید

تعداد پایگاه‌ها و مراکز اصلی ذبح گوسفند توسط کمیته امداد استان تهران ویژه عید قربان در روزهای آینده و از طریق رسانه های جمعی اعلام می شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا