فعالیت ۲۴ جایگاه عرضه بهداشتی دام طی روزهای عرفه و عید قربان

به گزارش ایسنا علی عفتی – رئیس ستاد عرضه بهداشتی دام – با اشاره به گرمای شدید هوا و تشدید احتمال خطر ابتلا به برخی بیماری‌های مشترک دام و انسان از جمله بیماری مهلک تب کریمه کنگو، گفت: از شهروندان تقاضا می‌کنم برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان، نسبت به خرید و ذبح دام مورد نیاز خویش از مراکز عرضه بهداشتی دام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در این رابطه هماهنگی خوبی بین سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و سازمان دامپزشکی استان تهران به عمل آمده است، اظهارکرد: نتیجه این همکاری نزدیک، حفظ و تامین بهداشت و سلامت شهر تهران و شهروندان آن است.

عفتی با اعلام اینکه ۲۴ جایگاه عرضه بهداشتی دام در روزهای عرفه و عید سعید قربان در شهر تهران فعالیت خواهند کرد، گفت: در این جایگاه‌ها علاوه بر رعایت استانداردهای بهداشتی برای تامین سلامت شهروندان و حفظ بهداشت محیط شهر و معابر شهری، برای آرامش و اطمینان خاطر مراجعه کنندگان، ۲۴ ناظر مجرب از نزدیک بر نحوه انجام ذبح شرعی دام‌ها نظارت خواهند کرد.

وی به فعالیت سه جایگاه ثابت عرضه بهداشتی دام در مناطق ۴، ۱۵ و ۱۸ اشاره و اظهارکرد: حفظ سلامت شهروندان از دغدغه‌های جدی و همیشگی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است و بر این اساس تلاش کرده‌ایم تا با احداث جایگاه‌های ثابت عرضه بهداشتی دام در سه پهنه پایتخت، به نیاز شهروندان برای ذبح دام در طول سال پاسخ دهیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سه جایگاه‌ ثابت عرضه بهداشتی دام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در نظر گرفته شده است. این جایگاه در منطقه ۴ در تهرانپارس، شهرک حکیمیه، خیابان سازمان آب (شهید برادران بابائیان)، کوچه پیشوا، در منطقه ۱۵ در بزرگراه امام رضا (ع)، بعد از گردنه تنباکویی، نرسیده به بازار گل و گیاه امام رضا (ع) و در منطقه ۱۸ در بزرگراه آزادگان، بعد از ورودی احمدآباد مستوفی، گلستان سوم واقع شده است.

مجری گودبرداری فاز 2 برج میلاد، ایمنی گود را تا 5 سال آینده تضمین می کند
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا