پیشرفت ۴۸ درصدی در پروژه زیرگذر استاد معین

به گزارش ایسنا، صفا صبوری دیلمی درخصوص پروژه زیرگذر استاد معین و مراحل اجرایی آن در جمع پایگاه خبریان گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم سال جاری محسوب می‌شود که امیدواریم بتوانیم تا انتهای سال شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

وی افزود: خاکبرداری این پروژه از دو سمت شمال و جنوب خیابان آزادی آغاز شده بود که امروز به اتمام رسیده و این دو نقطه به یکدیگر متصل می‌شوند. این پروژه از این جهت اهمیت دارد که شمال به جنوب استاد معین را به محله طرشت متصل می‌کند و قطعا افتتاح آن می‌تواند از دغدغه‌های شهروندان این محدوده بکاهد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در تشریح میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه تا به امروز گفت: در حال حاضر این پروژه ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و خوشبختانه عقب‌افتادگی در اعتماد نو به نقل از برنامه تکمیل آن روی نداده است.

وی ادامه داد: این پروژه در شش مرحله خاکبرداری انجام می‌شود که بزرگترین مساله ما در اجرای آن این است که این زیرگذر در مجاورت ایستگاه مترو و خیابان آزادی است به همین سبب مشکل و پیچیدگی‌های این پروژه افزایش پیدا می‌کند. روش خاکبرداری این پروژه به روش اتریشی انجام شده است.

دیلمی تاکید کرد: درخصوص تسهیل ترافیکی ناشی از افتتاح این پروژه باید بعد از افتتاح پروژه صحبت شود ولی نکته مهم این است که ضرورت اتصال شمال و جنوب خیابان آزادی احساس می‌شد و قطعا تردد در این مسیر با احداث این تونل تسهیل می‌شود.

انتهای پیام

شناسایی ۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 8 =

دکمه بازگشت به بالا