در جنگ نامتقارن باید ظریف و دقیق جنگید

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله حریزاوی، در نشست فعالان فرهنگی تبلیغی استان و آیین معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد مهاجرت معکوس نخبگان بومی از مرکز به سمت استان‌ها هستیم که معارفه امروز مصداق این موضوع است.

وی با اشاره به جنگ نامتوازن و نامتقارن امروز با تمدن غرب، بیان کرد: امروز آرایش جنگی دشمن بدون مجامله کاملاً مشهود است و دشمن برای تمام اقشار جوانان اعم از طلبه، دانشگاهی، بسیجی، حزب‌اللهی، پایگاه خبری و … اعتماد نو به نقل از برنامه دارد.

حجت‌الاسلام حریزاوی با بیان اینکه آرایش جنگی دشمن در جبهه فرهنگی بسیار جدی است، ادامه داد:  مأموریت اصلی در این جنگ بر دوش سازمان تبلیغات اسلامی است که مهندسی و راهبری زیست‌بوم انقلاب اسلامی را بر عهده دارد و رسالت این سازمان در وهله نخست، «ترویج اسلام ناب محمدی» است که سخن اول و آخر امام خمینی(ره) بود.

وی با تأکید بر جهت دوم مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی، ادامه داد: در جنگ نامتقارن باید ظریف و دقیق جنگید که این مهم در ماجرای سرنگونی پهپاد ۲۲۰ میلیون دلاری آمریکا با موشک ایرانی اتفاق افتاد اما خسارت بزرگ‌تری که متوجه آمریکا شد بی‌حیثیت شدن نظامی آن بود .

حجت‌الاسلام حریزاوی با اشاره به اینکه در جنگ نامتقارن همگان باید احساس مسئولیت داشته باشند، اضافه کرد: در همین خصوص خادمان و مبلغان که زیر پرچم سازمان تبلیغات مشغول خدمتند وظیفه سنگین‌تری دارند.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد هنری باید محل معاشرت نیروهای حزب‌اللهی و متدین باشد همچنان‌که با همین مشخصه اصلی آن‌را از شهید قلم، شهید مرتضی آوینی تحویل گرفتیم.

نمایشی از کوبوآبه در تماشاخانه اهورا
هم اکنون بخوانید

حجت‌الاسلام حریزاوی همگان را به کار و تلاش جدی دعوت کرد و گفت: همگان موظفند از تأمین زیرساخت‌ها گرفته تا تحقق شبکه تبلیغی انقلاب اسلامی، کار کنند.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلغات اسلامی کشور ادامه داد: خوشبختانه نمونه‌ای از این تلاش‌ها در چهارمحال و بختیاری رقم خورد و نخبگان کشور در جلسات مختلف «طرح تقویت مبانی اعتقادی» به تبیین بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» پرداختند.

وی خواستار هم‌افزایی و همسو شدن دستگاه‌های مختلف حکومتی و دولتی در موضوعات مختلف کشور شد و بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند در موضوع اقتصاد هم نقش‌آفرینی کند و با تبلیغ اقتصاد و فرهنگ غیروابسته به نفت، گام مؤثری در جهت آسیب کمتر اقتصاد کشور از تحریم‌های دشمن بردارد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 10 =

دکمه بازگشت به بالا