اعزام بیش از ۳۰۰ نفر از نیروهای مسلح ایران به مسابقات نظامی روسیه

به گزارش ایسنا، امیر سیدکمال پیمبری در نشست خبری با اهالی رسانه با محوریت چهارمین دوره مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۱۹ و المپیک سیزم، اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی ده کشور و با محوریت روسیه انجام می‌شود که در دو رشته غواصی عمق و گشت جاده‌ای ایران میزبان سایر کشورهاست. این چهارمین سالی است که تیم های نیروهای مسلح در این مسابقات حاضر می‌شوند.

وی با ارائه آماری از حضور تیم‌های نیروهای مسلح ایران در دوره‌های قبلی این مسابقات، اظهار کرد: پارسال ما میزبان غواصی عمق در نوشهر بودیم که پیروز میدان شدیم و امسال مسابقات این رشته در کیش برگزار می‌شود که تاکنون تیم های نیروهای مسلح روسیه، ونزوئلا، چین، قزاقستان و سوریه برای حضور در مسابقات این رشته اعلام آمادگی کرده‌اند.

پیمبری ادامه داد: در رشته گشت جاده‌ای اولین بار است که میزبان شده ایم و در منطقه پرند و در پیست آنجا مسابقات را برگزار می‌کنیم که تاکنون تیم های نیروهای مسلح کشورهای روسیه، ارمنستان و ازبکستان برای حضور اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مهارت و اقتدار نیروهای مسلح با شرکت در این مسابقات دیده می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات همچنین می تواند فضایی برای دیپلماسی نظامی هم فراهم آورد، به خصوص در شرایط فعلی که دشمنان به دنبال به رخ کشیدن دشمنی خود با ما هستند.

پیمبری نمایش توسعه و امنیت پایدار ایران در غرب آسیا را دلیلی برای میزبانی دو رشته از مسابقات روسیه در کشور دانست و گفت: از امروز تیم‌های مختلف به ۹ کشور برگزار کننده اعزام می‌شوند و ما هم از فردا برای پذیرش تیم هایی که به ایران سفر می کنند، آمادگی داریم.

افزایش تسهیلات بانکی ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط/ تشدید برخورد با متخلفان در خصوص رعایت سقف افزایش اجاره‌بها
هم اکنون بخوانید

وی تاکید کرد: در مورد المپیک سیزم هم ما در ۱۴ رشته تیم های خود را اعزام می کنیم که الان در اردوی دوم خود هستند و اعزام کاروان ایران به المپیک سیزم هم در هفته سوم مهر ماه انجام می‌شود.

پیمبری ادامه داد: بررسی هایی که از اردوها داریم نشان دهنده رشد تیم های ایران است که امیدواریم حضور کاروان کشورمان در المپیک سیزم در چین این رشد و نمو را به جهان نشان دهد.

وی یادآور شد: ۳۰۸ نفر در قالب ۱۳ تیم به مسابقات نظامی روسیه و ۱۶۰ نفر در قالب ۱۴ تیم از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به المپیک سیزم اعزام خواهند شد.

پیمبری اظهار کرد: دستورالعمل تقدیر از تیم‌هایی که در المپیک و مسابقات روسیه، اول، دوم و سوم می شوند در نیروهای مسلح تدوین شده است و امتیازات خوبی برای کارکنان و تیم هایی که رتبه بالا را به‌دست آورند در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − ده =

دکمه بازگشت به بالا