سازمانی که مقابل دشمن می ایستد، جهاد کرده است

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مهدی رنجبر در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه در مسجد جامع اردستان، اظهار کرد: هر سازمان و ارگانی که برای نظام جمهوری اسلامی کار می کند و مقابل دشمنان بایستد، یک نوع جهاد انجام داده است.

وی با بیان اینکه یکی از ارگان هایی که در راه پایداری نظام نوعی جهاد انجام می دهد، شورای نگهبان است، افزود: شورای نگهبان از شش نفر حقوقدان و شش نفر فقیه تشکیل شده که یکی از وظایف آنان نگهبانی از قوانینی است که قرار است در مجلس برای کشور تصویب شود.

مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان اردستان اظهارکرد :شنیده می شود، افرادی که قوه قضاییه به عنوان حقوقدان به مجلس معرفی کرده اعلام وصول نمی شود و متاسفانه افرادی در هیئت رئیسه مجلس هستند که دوست ندارند افراد انقلابی که رئیس قوه قضاییه معرفی کرده جز حقوقدانان باشند.

رنجبر همچنین تصریح کرد: اینگونه اقدامات نشان می دهد برخی از افرادی که در مجلس هستند دنبال منافع شخصی خود می گردند به جای آن که منافع کشور برایشان مهم باشد. امیدواریم اینگونه شایعات کذب باشد.

وی با بیان اینکه هرگاه نگاه مسئولی انقلابی و جهادی نباشد ممکن است اتفاقات ناگواری بیفتد، تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف شورای نگهبان نظارت بر قوانینی است که مجلس تصویب می کند.  

مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان اردستان یکی از اصلی ترین وظایف شورای نگهبان را نظارت بر انتخابات به غیر از انتخابات شورای شهر دانست و افزود: متاسفانه به دلیل اینکه یک مقدار نظارت ها بر انتخابات شورای شهر ضعیف است و ساز و کار قانون دقیقی ندارد اتفاقات ناگواری می افتد و بسیاری از اعضای شورایی که تایید شدند به دلایل مختلف از سمت خود عزل شدند.

ایران از ماه جولای فعالیت هسته‌ای خود را از سر می‌گیرد
هم اکنون بخوانید

رنجبر با بیان اینکه یکی از وظایف شورای نگهبان بررسی صلاحیت افرادی است که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و مجلس خبرگان ثبت نام می کنند، گفت: گاهی مردم به تایید صلاحیت شورای نگهبان خرده می گیرند. تایید صلاحیت شورای نگهبان بر این منزله نیست که این نامزد به طور صد در صد اصلح است. شورای نگهبان حداقل ها را تایید می‌کند و بعد از این موضوع مردم هستند که باید فرد اصلح را انتخاب کنند. 

مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان اردستان با بیان اینکه بعضی از تاییدیه های شورای نگهبان به دلیل این است که برخی افراد برای اولین بار است خودشان را مطرح می کنند، گفت: متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس بجای اینکه دغدغه نظام و انقلاب را داشته باشند موضوعاتی مانند کنسرت و حضور بانوان در ورزشگاه ها را عنوان می کنند که اینگونه افراد با فریب وارد مجلس شدند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا